הגלבוע: חגיגה ענקית לסיום הקיץ

אפילו זקני הגלבוע לא זוכרים יום עמוס כזה, קרוב ל – 100 פעילויות תרבות וספורט שהתקיימו ביום אחד. מגלשות הרחוב שמו את הגלבוע על המפה ובמופע המרכזי, מילא הקהל הרב את האמפי גלבוע המרשים עם שרית חדד ולהקת אתניקס והחזיר אהבה לאומנים שהלהיבו והרקידו עם הלהיטים המוכרים. צילום יח"צ מוא"ז גלבוע

יום חמישי האחרון  היה ללא ספק אחד מאירועי התרבות והספורט הגדולים שידעה בגלבוע בחסות משרד התרבות והספורט.
זה התחיל מוקדם בבוקר עם מסע אופניים בשיתוף  קבוצת הרכיבה 500W שיצאו למסע רכיבה של 17 ק"מ בנופים המדהימים והמשיך באירועי

ראש המועצה נור. אירוע ראשון ענק  בכהונתו
ראש המועצה נור. אירוע ראשון ענק בכהונתו

הפנינג של מתנפחים רטובים ופעילויות ספורט ומים מצננים בחום אוגוסט ביישובי  המועצה .
זרימת ילדים והורים גדולה נרשמה למגלשות הרחוב הגליצ' מפורסמות שהוצבו בגן נר, בית אלפא ורמת צבי ששמו  גם את הגלבוע על מפת המגלשות המפורסמות בעולם.
במקביל נהנו המוני ילדים משעות הבוקר ביישובי המועצה משלל הצגות ילדים לגילאי 3-8, ממיטב התיאטראות, ההצגה מרק כפתורים של אורנה פורת, הברווזון המכוער של תיאטרון השעה ועוד הצגות.

 

מאוחר יותר בשעות אחה"צ  הפך הגן הלאומי מעיין חרוד למוקד המרכזי של הפנינג משפחות שכלל פינות ג'גלינג, הליכה על חבל, סדנת בלונים, הליכה על קביים, אופניים לפעוטות, פארק אתגרי וליצנים. וכן, מופע לוליינות מדהים  של ד"ר באבלס שהלהיב את הילדים.
ובאותו הזמן הלהיב הזמר מגדולי הזמר הערבי מוחמד אסדי סאקר ויהבי את הקהל הרב שנהר לביה"ס אורט אחווה שם התקיים המופע המרכזי בכפרים לתושבי הגלבוע דוברי הערבית בהנחיית  של הסטנדאפיסט מייסרה מסרי שכיכב וגרם  לקהל להתגלגל מצחוק.

גם הגלבועי על מפת מגלשות הגליץ המפורסמות
גם הגלבועי על מפת מגלשות הגליץ המפורסמות

בשעות הערב המאוחרות ההתרגשות בגלבוע הגיעה לשיאים חדשים. אחרי שנים רבות של ציפייה אמפי גלבוע היפה בארץ פתח את שעריו ואלפים הגיעו להופעה של הכוכבת שרית חדד ולהקת אתניקס שחוגגת בימים אלה 30 שנות במה. אלפי הצופים באמפי גלבוע נהנו מעוצמות אדירות. התאורה וההגברה האיכותיות היו תוספת נאה לערב מחשמל.

מסיבות והופעות לבני הנוער   עם נדב גדג'
מסיבות והופעות לבני הנוער עם נדב גדג'

היום המרגש הסתיים בשלוש  מסיבות לבני הנוער מהגלבוע לאור הירח. למתחם הראשון במעיין חרוד הגיעו תלמידי חטיבות הביניים למסיבה עם נציג ישראל באירוויזיון, נדב גדג', להקת ג'הגלרס המקומית ודי גי' עדידור שהקפיץ את הקהל.
ובמתחם השני ברחבת המועצה, הגיעו בני הנוער הבוגרים שזכו למסיבת אוזניות לראשונה בגלבוע, ובמקביל למסיבות אלה התקיימה מסיבה לגילאי 16+, מסיבת ירח מלא (Full Moon) לילה מטורף, של מוסיקה, אורות ואוירה מדהימה!!

 

ראש המועצה עובד נור נטל חלק פעיל בהכנות לקראת היום ואף ערך מספר סיורים כדי לעמוד מקרוב אחר ההכנות. גם במהלך היום הסתובב ראש המועצה בכל אתרי הפעילויות וזכה למחמאות רבות מתושבים שציינו בפניו שאירוע כזה לא היה מעולם בגלבוע.

עובד נור :" הובלנו לגיבוש תכנית עשירה ומגוונת, במימון ובהירתמות של משרד התרבות והספורט. הצלחנו אחר מאמץ רב להביא שלל פעילויות איכותיות ומגוונות, לקשת רחבה של גילאים, ללא תשלום- ולפרוס אותם כמעט לכל היישובים תוך שילוב אומנים ויוצרים מהשורה הראשונה. האירוע תוכנן ואורגן בקפידה, ואני שמח  שכל תושבי הגלבוע השתתפו  ונהנו!".