הגיע למצוות: גם הקורונה לא מנעה לחגוג בר מצווה לאושר ממגדל העמק

סיירת המתנדבים של מגדל העמק הפיקה לאושר בן חמו, נער בן 13 המתגורר בעיר, חגיגת בר מצווה ספונטנית ומרגשת

בעיר מגדל העמק מתמודדים בימים אלה עם חולי קורונה רבים שאובחנו חיוביים לנגיף, אבל אמש, לזמן קצר, שכחו מספר תושבים את המציאות הקשה לטובת חגיגה אחת גדולה ומרגשת, שמוכיחה כמה הקהילה בעיר חזקה ומגובשת.
אושר חמו, נער בן 13 ממגדל העמק היה אמור לחגוג בר מצווה עם בני המשפחה והחברים, אך בשל המצב – האירוע שהוא ומשפחתו תכננו זמן רב – בוטל.
לסיירת המתנדבים של העיר בניצוחה של אילנה פרץ עייש יחד עם צמד הזמרים המוכשרים יאיר וינאי פדידה, נודע על המצב – והם חשבו על רעיון מקורי מאד – הכל כדי לשמח את אושר.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


אוריאל חמו, מתנדב במערך המתנדבים של היחידה להתנדבות יצר קשר עם אילנה פרץ עייש, מנהלת היחידה באגף הרווחה בעיריית מגדל העמק וסיפר כי בנו אושר היה צריך לחגוג אמש (שלישי) את מסיבת בר המצווה שלו. אולם עקב הקורונה האירוע נדחה. לדברי אילנה האב ביקש שנסייע לשמח את הילד.
פרץ עייש הרימה את הכפפה וגייסה שני זמרים בני העיר ינאי ויאיר פדידה שנענו בשמחה לשיר לכבוד אושר את השיר הנהוג ללוות חתן בר מצווה – ברכת הכהנים ואת השיטור העירוני בהובלתו של דוד ברזני.
וכך, כשהשכנים מריעים ומוחאים כפיים מהחלונות יצאו בני המשפחה לחצר שקושטה בבלונים על ידי המשפחה. הזמרים שרו, הסבא של הילד ברך יחד עם מומי בן סימון והשוטר דרור כהן מהשיטור העירוני והשמחה הייתה גדולה.