הביאה כבוד: מקום שלישי לסופיה בנקס ממגדל העמק בתחרות "סן רמו ג'וניור"

הזמרת הצעירה בת ה-13 ייצגה את המדינה בתחרות "סן רמו ג'וניור" באיטליה בשבוע האחרון וסיימה במקום השלישי והמכובד. צילום: פייסבוק

כבוד. סופיה בנקס ממגדל העמק בת ה-13 ייצגה את מדינת ישראל בתחרות השירה "סן רמו ג'וניור" שהתקיימה באיטליה וסיימה במקום השלישי והמכובד.
השנה, השתתפו זמרים בגילאי 5-16 ממגוון מדינות ברחבי העולם: ארה"ב, רוסיה, איטליה, צרפת והשנה גם ישראל.
אחרי שנה של הפסקה, חזרה התחרות הפופולרית ושודרה בשידור חי לעיני קהל מצומצם בעקבות מגבלות הקורונה.
ראוי לציין כי מדובר בתחרות שירה פופולרית במיוחד. במהלך השנים הופיעו בתחרות גדולי הזמרים בעולם ובארץ: מדונה, בריטני ספירס, סטיבי וונדר, עופרה חזה וכו'.
סופיה, שהחלה את הקריירה שלה כבר בגיל 5, עלתה לבמה וביצעה את השיר "קארוזו" שנחשב לאחד השירים המוכרים בעולם. עם סיום הביצוע קיבלה סופיה מחמאות רבות לאור היכולות הקוליות שהציגה על הבמה בעיר סן רמו.
במקום השני זכה דויד פאטי מאיטליה ובמקום הראשון מריה ולנטובה מסלובקיה.
כזכור, רגע לפני הטיסה נפגשה הזמרת הצעירה עם ראש העיר אלי ברדה יחד עם אמא שלה, בסיום הפגישה העניק ראש העיר מלגה לסופיה לקראת הטיסה.
זו אינה הפעם הראשונה שסופיה לוקחת חלק בתחרות שירה. בפסטיבל "השיר הבא" שהתקיים השנה זכתה במקום השלישי והמכובד. אגב, זו אינה הפעם הראשונה שמגדל העמק שולחת נציגות לתחרות. בעבר, בר פורמן שגם היא תושבת העיר, השתתפה ואף זכתה במקום השני.
"אני מאוד שמחה שהצלחתי לייצג את מדינת ישראל ומגדל העמק בכבוד", סיכמה סופיה והוסיפה: "זו הייתה חוויה מאוד מהנה עבורי, הצלחתי להכיר כאן המון חברים. אני רוצה להודות לכולם על התמיכה ומקווה שזו רק תחילת הדרך שלי בעולם המוזיקה".
ראש העיר אלי ברדה ומ"מ ראש העיר סרגיי אוקלנדר ברכו את סופיה על ההישג, הייצוג בכבוד של המדינה והעיר ואיחלו לה המשך הצלחה והגשמה בעתיד.