הבורר מגיע לעמק

רשף לוי, הקומיקאי יוצר הבורר יופיע היום במזרע. גם אודי כגן, כוכב ארץ נהדרת יגיע ל״עשות צחוק״…

• רשף לוי בעמק

שישי, היום, מזרע: רשף לוי הוא אחד הסטנדאפיסטים המובילים בשנים האחרונות בארץ. במופע אינטליגנטי, מצחיק עד דמעות ואפילו מרגש, הוא בודק עם הקהל מה עושים לנו הנישואין, איך זה להיות אבא צעיר לשבעה ילדים ומה קרה ליחסי המין שלו שנייה אחרי החתונה.
לוי, מחזאי הבית של הבימה, היוצר של "הבורר", "אהבה קולומביאנית" ו"איים אבודים", הוא זוכה פרס התיאטרון על ההצגה "החולה ההודי", הוא אחד הסטנדאפיסטים המובילים בשנים האחרונות בארץ‪.‬
במופע רשף מתגלה כמאלתר מחונן, שמצליח להפוך כל מופע לאירוע מיוחד שלא חוזר על עצמו אף פעם. כל מי שאהב פעם, מאוהב, שיש לו ילדים, או שעדיין קצת ילד בעצמו ימצא את עצמו צוחק ומזדהה ממופע מלא חן וקסם שלקוח מתוך החיים הפרטיים של כולנו.

לפרטים נוספים

קפה סוסייטי

• סוסייטי במזרע

שבת, מזרע: הוליווד, שנות ה-30. בובי דורפמן מגיע לעיר לאחר שהוא מואס בחיים שנדמה שכולם מצפים שיהיו לו – לכוד בין הוריו היהודים העוקצניים, אחיו הגנגסטר וחנות התכשיטים המשפחתית. הוליווד של התקופה היא שמחה, נוצצת וזוהרת, ובובי נשאב לתוכה במהרה דרך עבודה שמסדר לו דוד שלו – אמרגן חשוב ועסוק. אך מהר מאוד בובי ימצא את עצמו מתעניין פחות בעיר ויותר בבחורה יפה עם סוד, וחייו ישנו כיוון פעם נוספת. ״קפה סוסייטי" הוא סרטו החדש של וודי אלן, קומדיה רומנטית זוהרת שמתרחשת בין הרחובות ובתי הקפה של הוליווד ושל ניו יורק. הסרט זכה בכבוד לפתוח את פסטיבל קאן, ומככבים בו ג'סי אייזנברג, קריסטן סטיוארט וסטיב קארל.
ארה"ב, 2016 | אנגלית | 96 דקות
בימוי: וודי אלן, שחקנים: ג'סי אייזנברג, קריסטן סטיוארט, סטיב קארל. מותר לכל הגילאים.

לפרטים נוספים:

כוכב "משיח", "ארץ נהדרת" ו"גב האומה", לראשונה במופע יחיד.

• משיח בא

ראשון, קרית טבעון. אודי כגן, הקומיקאי המוערך, כוכב "משיח", "ארץ נהדרת" ו"גב האומה", לראשונה במופע יחיד. אל תפספסו. טלפון: 04-9830195. מחיר: 124 ₪ כתובת: אולם זוהר מתחם זייד. שעה: 21:30.

לפרטים נוספים:

חמישה בלוניםמעשה בחמישה בלונים

שני, קניון העמקים, עפולה. מופע מקסים ע"פ הסיפור המוכר מעשה בחמישה בלונים בעיבוד חדש ומקורי. אמא של רותי הביאה מתנה לרותי – בלון כחול, לרון בלון צהוב, לסיגלית בלון סגול, לאורי בלון ירוק, ולאלון בלון אדום. מה סופו של כל בלון? צאו איתנו למסע צבעוני, ומוזיקלי, מופע מקסים מלווה בשירים, ריקודים ובועות סבון מפתיעות במגוון צורות צבעים מפתיעים.

לפרטים נוספים

לעוד אירועים בלוח מבלים בעמק

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|

פסח 2024: אז איפה תבלו

|