הבוס של גולר ויו"ר אסי גלבוע מסתחבקים, מי חזר למגרש בתענכים, הקואוצ' אבי סבג ובחירת ליבו ספיר ואנונו החליפו טבעות, פלאש! – רכילות בעמק

מחייכים לעולם: הביג בוס של אתר "גולר", אוהד רון והיו"ר של אסי גלבוע, אוהד אפרים – מחליפים חוויות ביציע. צילום: מאור אלקסלסי.

מברוק עליק: הקאוצ' אבי סבג ובחיר ליבו ספיר ואנונו עמדו לפני שבועיים מתחת לחופה באולמי הנסיכה והחליפו טבעות מול עיני הרב.  מזל טוב.

שי סידי, שלומי אלבז מאחוריך: הדי ג'יי שלומי אלבז התחיל לשמש ככרוז במגרש בגלבוע. לידיעתכם, המדור התרשם מאוד מהקול הרדיופוני.

מר בטחון אבי אמויאל עם הילדים
מר בטחון אבי אמויאל עם הילדים

אבי אמויאל, בשבילכם מר ביטחון, הגיע למגרש בעפולה כשהוא מלווה בילדים המתוקים שלו.

לידיעת הקוראים המתמידים עמוס קלס ודור נבון: מקורות בשטח ראו אתכם לפני כשבועיים בזמן שאתם נכנסים עם רכב לרחוב רשב"י בעפולה…עד כאן אין בעיה. אמממה…אותם מקורות לא שכחו גם לספר לנו שנכנסתם בצד שבו יש תמרור אין כניסה. לידיעתכם, התמרור הוא לא בגדר תפאורה. המדור רשם לכם דו"ח אזהרה.

ארז שטיין והבנים
יו"ר אסי גלבוע לשעבר ארז שטיין עם הבנים

 ממשיך לאהוד  –  למגרש בתענכים: יו"ר אסי גלבוע לשעבר, ארז שטיין, הגיע למגרש כשהוא מלווה בשני בניו. המדור לא ויתר על תמונה למזכרת.

לא נעים לדווח: בנו של דמות מוכרת מאוד מעולם הכדורגל בעמק, נתפס בשישי האחרון על חם בזמן שהוא מטיל את מימיו מתחת לעץ רענן בסמוך למגרש כדורגל.

דיווח תנועה: אל תחפשו את אקס הפועל מגדל העמק מוחמד אבו – חמיס. הבחור נמצא כעת עם נבחרת פלסטין במחנה אימונים בדובאי לקראת המשחק הבא שלהם במסגרת מוקדמות מונדיאל 2018 שיתקיים ב-8 באוקטובר במזרח טימור. מופתעים? גם אנחנו!

הצלמים גם לפעמים מצטלמים, אבי רביבו עודד חסין
הצלמים גם לפעמים מצטלמים, אבי רביבו עודד חסין

אחוות צלמים: קבלו את אבי רביבו ועודד חסין בצד השני של המצלמה. מקסימים שכאלה.

 במוצ"ש לאחרונה, מתחם ביג פאשן נצרת: בועט וותיק מהאזור התיישב על כוס קפה עם בלונדה נוצצת שלא ממש מזכירה את זוגתו לחיים. האם מדובר בפגישת עסקים תמימה או במשהו אסור שהאישה בבית לא צריכה לדעת??? המדור מת מסקרנות.

ציפור קטנה לחשה לנו: הסקורר המחונן של מגדל העמק לידור כהן נכנס לפני כשבוע לראיון עבודה ואנחנו מקווים שהתשובה תהיה חיובית. עדיין לא קיבלנו תשובה מה נסגר שם?