בריונות תלמידים או הסלמה על רקע לאומני?

לפני זמן קצר הותקף נהג אוטובוס בידי צעירים שרגמו אותו באבנים. לאוטובוס נגרם נזק ואילו הנהג פונה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. זמן סמוך לאחר מכן אירע אירוע אלימות חמור נוסף בקרבת מקום. המשטרה בודקת חשד לקשר בין המקרים.


מידי פעם אנחנו מדווחים על מקרים שבהם רכבים שנוסעים בכבישי העמק באזורים מסוימים בלילות, נרגמים באבנים והתוקפים נמלטים ונבלעים בחסות החשכה. ידיעה שהתקבלה במערכת 'עמקניוז' לפני זמן קצר, מעלה את החשש שמקרים אלו זולגים גם לאזורינו.
בצהרי היום, לפני שעות מספר, דיווח נהג אוטובוס השייך לחברת נסיעות ציבורית, כי בעת שנסע בכביש הראשי החוצה את הישוב בית זרזיר, הבחין במספר צעירים שהלכו בצידי הדרך, וכשעבר סמוך אליהם החלו הצעירים לרגום את האוטובוס באבנים ומיהרו להימלט מן המקום. הנהג מיהר להזעיק את את שוטרי תחנת מגדל העמק שפתחו בסריקות נרחבות אחר החשודים.

מן המשטרה נמסר כי נגרם נזק קל לאוטובוס ואילו הנהג פונה לקבלת טיפול רפואי עקב חרדה.

• האלימות בבתי הספר מסרבת לגווע

בהמשך לכתבה מהשבוע שעבר על מקרה דקירה חמור שהתרחש באחד מבתי הספר בעמק, היום התקבלה ידיעה נוספת על אלימות קשה בין תלמידים

באחד מבתי הספר בעמק קטטה קשה פרצה בין תלמידים, כאשר במהלכה נפצע מורה באופן קל לאחר שניסה להפריד בין הניצים. כוח משטרה שהוזעק לבית הספר הצליח להשיב את הסדר על כנו לאחר שעיכב ארבעה חשודים להמשך חקירה.
במשטרה הועלה חשד כי ייתכן ויש קשר בין שני האירועים ותקיפת האוטובוס בידי הצעירים היא תגובה של התפרצות זעם ואינה על רקע לאומני.