האלופות מהעמק בפגישה עם אייל בצר, שירלי הרשקו בגיחה לאילת והמרצה האהוב אלישע זייברט חגג יום הולדת. פלאש! – רכילות בעמק

אלופות: בנות נבחרת התעמלות המכשירים, "הפועל עמק יזרעאל", אשר הגיעו להישגים מרשימים באליפות ישראל האחרונה, הגיעו לבית המועצה לפגישה אישית עם אייל בצר, ראש המועצה, אשר שיבח אותן וחיזק את ידיהן על עבודתן הקשה וההישגים העצומים אליהם הגיעו בתחרות. הבנות הגיעו עם המאמנות הנפלאות של הנבחרת: עמית ולדמן- דוד, אחלם זועבי וליאת גיטר אוחיון.

חבר מועצת העיר עפולה איתי אילוז פלוס המשפחה עשה הולד קצרצר בשגרה שלו לטובת חופשה משפחתית באילת. בכיף.

סניף 'יחד למען החייל' בעפולה מאמץ את מג"ב צפון: הסניף בראשותו של היו"ר אבינעם יחזקאלי ממשיך לייצג בגאווה את העיר עם הקמת מועדונים ליחידות מג"ב ויחידות צה"ל השונות במחוז צפון. בימים אלה מקדמים הקמת מועדון נוסף ליחידת שח"ר בבית נטופה. 

שירלי הרשקו, הבכירה במערך העיצוב והגרפיקה במכללת נצרת עילית-יזרעאל, ומשפחתה, נהנו עד הגג בשבוע מפנק ומלא שכרון חושים, בילויים והנאות באילת, כיף גדול.

בא לכם על פיצה איטלקית אמיתית כמו בנאפולי? בפיצה לצ'ה בתחנת הדלק פז – בכביש התענכים תוכלו להתענג על מגשים מפתים במיוחד עם תוספות רעננות וטריות, פסטות, קלצונה, פוקצ'ות וסלטים. כל הפרודוקטים אגב מגיעים למסעדה היישר מארץ המגף.

איש הספורט אבי רביבו ממגדל העמק נזקק השבוע לסיוע מכאני ברכבו וחיש מהר חבר הגיע לסייע לו, באדיבות פוסט ברשת החברתית. מקובל הבחור..

תלמידי קורס עיבוד שבבי במכללת נצרת עילית יזרעאל, הפתיעו בשירי יום הולדת שמחים במיוחד, את המרצה האהוב אלישע זייברט לרגל חגיגת יום הולדתו ה..עד מאה ועשרים כעשרים. מזל טוב.

איש התקשורת עמי כברי עזב השבוע את אדמת ישראל, לאחר שעלה על מטוס. אחרי כמה שעות באוויר הוא נחת כבר בדנמרק ואת הימים הקרובים הוא יעשה בטיול במדינה עוצרת הנשימה. סתם שתדעו.