"האומץ להיות מי שאת": מורן איזנשטיין מגיעה לעפולה

איזנשטיין תציג בספריה העירונית את הרצאתה המרגשת והסוחפת שמגוללת את סיפור חייה הפתלתל והמרתק. במהלך ההרצאה היא מעצימה את הנשים ומסייעת להן לגלות את תעצומות נפשיהן החבויות והעמוקות. צילום: איתן טל

מורן איזנשטיין, פרזנטורית, כוכבת ילדים, קואוצ'רית, סופרת ומרצה, תציג בשביעי לינואר בשנה החדשה (2019), בספריה העירונית בעפולה, את ההרצאה המרגשת שלה "האומץ להיות מי שאת". ההרצאה נערכת כחלק מהתוכנית התרבותית והקהילתית השנתית של רשת שחקים בעיר והיא תהיה במעמד ראש העיר אבי אלקבץ וחבר המועצה איתי כהן. בהרצאה אמיצה, מרגשת, סוחפת ומרתקת, מורן משתפת ומגוללת את סיפור חייה. החל מילדותה דרך אובדן אביה בהיותה בת 14 שנים בלבד, על החרם שעברה בהתבגרותה, על החלום הגדול לפרוץ לתודעת העולם, על התעוזה, על ההקרבה ועד הגשמת חלומה בעולם הפרסום ובחיי הזוהר.

מורן משתפת את הנשים על תקופת הרווקות, על נישואיה, עולם האמהות ובשברון הלב והקושי שעברה בעקבות גירושיה. מורן לא ויתרה לעצמה ועל אף הדכאון העמוק שניכפה עליה עשתה תפנית חדה בחייה וקיבלה החלטות אמיצות והרות גורל. בעקבות כל שעברה, מורן חשה צורך בלפרוק את אשר על ליבה ובעקבות זאת פתחה את דף הפייסבוק העונה לשם "אימוש". מידי יום במהלך השבע שנים האחרונות היא משתפת וזוכה לאהדה רבה מ-100,000 הנשים שעוקבות אחריה באדיקות ובהזדהות מרשימה. הפוסטים של מורן זוכים לחשיפה של כ-2 מיליון אנשים מידי חודש. מורן נישאה בשנית לאהבת חייה וחולקת יחד עם בן זוגה דני 8 ילדים משותפים מנישואיהם הקודמים. במהלך ההרצאה מורן מעצימה את הנשים ומסייעת להן לגלות את תעצומות נפשיהן החבויות והעמוקות.  "אני מתרגשת מאוד לקראת ההרצאה בעפולה ושמחה מאוד להציג את סיפור חיי בפני נשות נשות עפולה", אמרה איזנשטיין לקראת בואה.

עלות כרטיס להרצאה: 20 שקלים.

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|