"האוכל שלנו מחבר בין כל תושבי עפולה והעמקים"

סמיר מחאג'נה ממטעמי המזרח בעפולה שמח לפגוש מדי יום את תושבי עפולה והעמק במסעדת "מטעמי המזרח" שבבעלותו. “עפולה זה הבית שלי ואין שמח ממני לראות את התושבים נהנים מהאוכל שאני מגיש להם," אמר סמיר השבוע

מסעדת מטעמי המזרח באזור התעשייה בעפולה הפכה במרוצת השנים האחרונות לא רק ליעד מועדף לתושבי בירת העמק – אלא לכל תושבי העמק, יהודים, ערבים, קיבוצניקים, מושבניקים ותושבים מיישובים קהילתיים שלא מוכנים לוותר על החומוס האותנטי והטרי שמכין מדי יום הבעלים סמיר מחאג'נה יחד עם הצוות המסור שלו וכן הם מתענגים על מנת שווארמה איכותית, בשרים עסיסיים וסלטים טריים ומפתים על טהרת המטבח הערבי המשובח. את החיוך החביב של סמיר מקבל כל סועד שנכנס בשערי המסעדה ומרביתם אגב הם סועדים קבועים שהתמכרו לטעמים האיכותיים, הניקיון והסטנדרטים הגבוהים של מטעמי המזרח. סמיר שמחובר לתושבים ומכיר כל אחד מהם ברמה האישית מספר בחיוך שהוא כבר זוכה להיות מוזמן לחלק מהאירועים המשפחתיים של הלקוחות שלו, "עפולה זה הבית שלי", הוא אומר בתחילת הראיון, "אני נמצא בעפולה 12 שעות מדי יום ביומו. משבע בבוקר עד שבע בערב. במהלך השעות הללו אני שמח לפגוש את כל תושבי העיר, וגם תושבים מכל רחבי העמק שבמשך שנים נותנים בנו אמון ונהנים מכל המנות שאנחנו מגישים להם. זה לא מובן מאליו עבורנו ואנו עובדים קשה בכדי לשמור על אותם לקוחות שבוחרים בנו על בסיס קבוע, למרות שבעיר פועלות עוד שלל מסעדות ממגוון רחב של מטבחים. כנראה שאנחנו עושים משהו טוב", מוסיף סמיר בעוד חיוך קטן.

את האווירה הטובה במסעדת מטעמי המזרח ניתן להרגיש בכל ביקור במקום, בשיחות החביבות שנערכות בין הסועדים ומי שמחפש דו קיום הלכה למעשה יפגוש אותו בגדול במסעדה, "אני חושב שאוכל מחבר בין אנשים וקהילות ואנחנו עושים את זה פה אצלנו במסעדה", מוסיף סמיר, "אני באופן אישי גאה להיות חלק מהקהילה בעפולה ואני אומר את זה באופן אישי לכל הסועדים שמגיעים אלינו". ביום שלישי שעבר נערכו בחירות בעפולה ובסיומן נבחר אבי אלקבץ להוביל את העיר בחמש השנים הקרובות. סמיר, שכאמור מרגיש חלק בלתי נפרד מקהילת העיר ניצל את הבמה לאחל לו הצלחה עם כניסתו המחודשת לתפקיד החשוב, "אני רוצה לברך את אבי אלקבץ ולאחל לו הצלחה גדולה. הוא צריך לנווט את העיר בכהונה הקרובה ומהכרות שיש לי איתו אין לי ספק שהוא יעשה זאת על הצד הטוב ביותר. הוא עשה זאת בעבר ויעשה זאת גם בעתיד. מהשיחות שהיו לי איתו אני יודע כמה העיר חשובה ויקרה לו ובהתאם לכך הוא יפעל".