מינוי חדש בהעמק: ד"ר סרגיי פוסטובסקי – מנהל היחידה לאונקולוגית ילדים

ד"ר פוסטובסקי הוא בעל ניסיון רב בתחום של אונקולוגית ילדים

ד"ר סרגיי פוסטובסקי הצטרף באחרונה אל המרכז הרפואי העמק, לניהול היחידה לאונקולוגית ילדים שבמרכז הסרטן.
ד"ר פוסטובסקי הוא בעל ניסיון של למעלה מ-25 שנים בתחום של אונקולוגית ילדים. בתפקידו האחרון כיהן כסגן מנהל המערך לאונקולוגיה והמטולוגיה לילדים בבית החולים רמב"ם בחיפה.
בין תחומי האונקולוגיה שבהם עסק והתמקצע ד"ר פוסטובסקי: גידולי מוח אצל ילדים, גידולי שלד ורקמה רכה ורפואה אונקולוגית פליאטיבית.
"בשנים שבהן עבדתי כרופא בכיר וסגן מנהל מערך האונקולוגיה לילדים ברמב"ם רכשתי ניסיון רב בטיפולים אונקולוגיים במחלות סרטן שונות בילדים. בבואי לנהל את היחידה האונקולוגית לילדים ב"העמק", בכוונתי לקדם עוד ולפתח את השירותים האונקולוגיים כך שיתאימו לצרכים הרפואיים והאחרים של כל ילד שאובחן עם מחלת סרטן ולבני משפחתו", מוסיף ד"ר פוסטובסקי.
מנהל מרכז הסרטן "בית שולמית" במרכז הרפואי העמק, פרופ' גיל בר סלע: "אונקולוגית ילדים היא חלק מרכזי בתוך מרכז הסרטן 'בית שולמית'. פתיחת המבנה החדש צפויה בעוד כשנתיים, אולם אנו מפתחים כבר עכשיו את כל השירותים האונקולוגיים שדרושים לאזור, כדי לתת מענה רפואי ברמה הגבוהה ביותר לכל החולים במחלות אונקולוגיות והמטולוגיות בצפון. הגעתו של ד"ר פוסטובסקי, יחד עם שיתוף הפעולה של מנהלי מחלקות הילדים מאפשר לנו לתת טיפול מיטבי, ברמה מאד גבוהה, לכל הילדים המאובחנים עם מחלות סרטן באזור ואף מאזורים גאוגרפיים רחוקים יותר".
היחידה לאונקולוגית ילדים במרכז הרפואי העמק היא יחידה רב מקצועית שבה רופאים מומחים לאונקולוגיה ילדים והמטולוגיה ילדים, אחיות מיומנות בעלות ניסיון רב בתחום של אונקולוגית ילדים, עובדת סוציאלית, מורה ומטפלת באמנות, ומזכירה רפואית.
"באחרונה פרשו לגמלאות ד"ר הרצל גבריאל, לשעבר מנהל היחידה לאונקולוגית ילדים שהיה ממקימיה, והאחות האחראית לשעבר שולה בקל. תודה להם על פועלם למען הילדים חולי הסרטן בצפון", סיכם פרופ' בר סלע.

 

כללית: חייה של מטופלת ניצלו בזכות עירנותו של הדימותן (רנטגנאי)

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|