ד"ר סבטלנה טוב מונתה לניהול המחלקה החדשה לנוירולוגיה

בתפקידה האחרון, שימשה ד"ר סבטלנה טוב- רופאה בכירה במחלקה לנוירולוגיה בביה"ח בני ציון, ובחודשים האחרונים שימשה כממלאת מקום מנהל המחלקה החדשה לנוירולוגיה במרכז הרפואי העמק. צילום: מרכז רפואי "העמק"

ד"ר סבטלנה טוב, נירולוגית בכירה, מונתה לניהול המחלקה החדשה לנוירולוגיה שנפתחה באחרונה במרכז הרפואי העמק מקבוצת כללית.
את לימודי הרפואה סיימה ד"ר טוב באוקראינה, שם עבדה כרופאת ילדים ביחידה לטיפול נמרץ. עם עלייתה ארצה החלה להתמחות בנירולוגיה בבית החולים בני ציון. בהמשך השתלמה בבית החולים רמב"ם ביחידה לנוירולוגיה קוגניטיבית.
בתפקידה האחרון, שימשה רופאה בכירה במחלקה לנוירולוגיה בבית החולים בני ציון, ובחודשים האחרונים שימשה ממלאת מקום מנהל המחלקה החדשה ולנירולוגיה במרכז הרפואי העמק. ד"ר טוב היא חברת הסגל האקדמי בפקולטה לרפואה של הטכניון ומכשירה סטודנטים לרפואה.
"אני נרגשת להוביל את פתיחתה של מחלקה נוירולוגית חדשה בעמק. באזור העמקים לא היה עד כה מענה מספק לחולים עם מצבים נוירולוגיים שנזקקו לאשפוז", מתארת ד"ר טוב. "יש לנו צוות מסור ומקצועי של אחים ואחיות לצד רופאים ורופאות נהדרים שמספקים שירותי ייעוץ גם לחולים במיון ובכל מחלקות בית החולים. בחצי השנה האחרונה מאז שהגעתי לעמק אני זוכה לעבוד עם אנשים שטובת המטופלים תמיד בראש מעיינם והם עושים את עבודתם מכל הלב".
"בחודשים האחרונים, מאז נפתחה המחלקה הצלחנו לאבחן לא מעט מקרים מורכבים מאד ובהם חולים שסובלים ממחלות נוירולוגיות נדירות מאד. אני שמחה שאנחנו נמצאים כאן למענם ולמען כל החולים שזקוקים לנו", מספרת ד"ר טוב.
מנהל המרכז הרפואי העמק, ד"ר זיו רוזנבוים: "אני שמח ומברך על הצטרפותה של ד"ר טוב למרכז הרפואי העמק כמנהלת המחלקה החדשה לנוירולוגיה. פתיחת המחלקה היא בשורה אמיתית לתושבי הצפון. במסגרת התכנית שלנו לצמצום פערים של תשתיות הבריאות בצפון, הגדלנו בחצי השנה האחרונה את בית החולים על ידי פתיחה והוספה של למעלה מ- 50 מיטות אשפוז, שמשמעותן – הוספה של צוותים רפואיים למען המטופלים שלנו".