"דרך הריצה אני מצליחה לשמור את טליה חיה ואת נפשי רגועה"

המרוץ "לרוץ איתה", לזכרה של טליה שואן ייצא ביום שישי הבא לדרך בשדות עמק יזרעאל. "המירוץ הוא כל כולו הנצחה משפחתית, הפנינג ורוד וענק לזכרה", אמרה השבוע מירב, אמה

ביום שישי הבא, (ה-14 במאי), ייצא לדרך בשדות המוריקים של עמק ואל מול נוף התבור מרוץ "לרוץ איתה" לזכרה של טליה שואן ז"ל.
את מיזם ההנצחה המרגש, האקטיבי ומעורר ההשראה יזמו מירב ושרון הוריה של טליה ז"ל.
בשנה אשתקד המרוץ לא נערך בעקבות נגיף הקורונה, והשנה בני המשפחה שמחים לשוב ולקיימו.
נקודות הזינוק והסיום של המרוץ יהיו בסמוך לבית הקברות של קיבוץ דברת/אחוזת ברק (בסמוך לקיבוץ דברת).
"לפני כארבע שנים איבדנו את ביתנו טליה, אחרי מאבק של 4 שנים בסרטן עצמות אלים שהיא רק בת 17", סיפרה האם מירב, "טליה היתה נערה מעוררת השראה, בחרה בחיים והתמודדותה עם המחלה הדהדה בלבבות רבים. כמה ימים לפני שעצמה עיניים לעד, אמרה לי ״אמא מתי את תרוצי״? משפט שבתקופה דאז לא הובן ובהמשך קיבל משמעות. לפני כשנתיים השתנו חיי, בחרתי בעקבות מילותיה להתחיל לרוץ, לימים הפכתי למאמנת ריצה, ובעלת קבוצות, לריצה והעצמה. מצאתי שיש בי את הכח להאיר בפנס ענק, לאנשים שחוו טרגדיות ומשברים ודרך הריצה אני מצליחה לשמור את טליה חיה ואת נפשי רגועה ולהשפיע על הרבה אנשים סביבי. המירוץ לזכרה של טליה הוא כל כולו הנצחה משפחתית, הפנינג ורוד וענק לזכרה. המירוץ מעורר אהדה בקרב קהילת הרצים ובכלל. הוא יכלול מספר מקצים ומתאים לכל מי שרוצה לקחת חלק".

"טרפה את החיים", טליה שואן
"טרפה את החיים", טליה שואן

במהלך המרוץ והאירוע לזכרה של טליה ייערך הפנינג משפחתי, והמשתתפים ייצאו למספר מסלולי ריצה המיועדים לכולם  – תחרותי, עממי והליכה- על פי בחירה. (10 קילומטר תחרותי, 5 קילומטרים תחרותי ועממי ו-3 קילומטרים של הליכה, מסלול המיועד למשפחות). במקום יפעל מתחם אקספו, הופעת אומן אורח, כיבוד קל לפני ואחרי המרוץ, תחנות שתייה לאורך המסלול, חנייה מסודרת, טקס פודיום וחלוקת מדליות לזוכים.
לנרשמים למרוץ תמתין חולצה, מדלייה לחוצים את קו הסיום, תיק, מספר חזה וצ'יפ בהתאם למקצה, כפי שניתן במרוצים הגדולים שנערכים בישראל.

להרשמה : www.taliarun.co.il