דריכות בעפולה לקראת משחק מספר 2: "משחק על עונה שלמה"

אחרי שהתחילה את סדרת רבע גמר הפלייאוף מול מכבי חיפה ברגל שמאל (הפסד 82:90), הקבוצה של ניר קפלן תנסה להשיג מחר (ו', 14:00) ניצחון ביתי מול הירוקים על מנת להישאר בחיים ולכפות משחק שלישי. בן קרטר: "אנחנו נגיע מוכנים". צילום: אבי רביבו

משחק על עונה שלמה: אחרי שפתחה את הסדרה עם הפסד חוץ למכבי חיפה, הפועל עפולה חייבת לנצח היום את משחק מספר 2 בבית על מנת להציל את העונה.
חניכיו של ניר קפלן הגיעו למשחק הראשון של סדרת רבע הגמר ב'רוממה' בכושר טוב וביחד עם הקהל העפולאי שהגיע לתמוך בהם ציפו בעפולה לתוצאה טובה יותר, אך לצערה וויל וורקמן הגיע לעבודה וקלע 24 נקודות ולמעשה מנע במו ידיו קאמבק עפולאי לקראת הסוף. הפועל עפולה פתחה נהדר, אך מחצית שנייה לא טובה של העפולאים נתנה למכבי חיפה את ההובלה. הגארד אנדרו אנדרוז, שקלע 21 נקודות במשחק, קיבל הזדמנות פז לצמצם את התוצאה לשתי נקודות בלבד שלוש דקות לסיום אך החטיא ממצב נוח. כאמור, הפועל עפולה תארח היום בשעה 14:00 את מכבי חיפה למשחק מספר שתיים.
ניר קפלן אמר אחרי המפגש הראשון בסדרה: "לא שיחקנו מספיק טוב בשביל לנצח. מכבי חיפה שיחקו טוב. ידענו שבשביל לנצח ברוממה אנחנו צריכים להיות טובים. היו מספר פרמטרים שהתכוננו אליהם ולא עבדו כל כך טוב. אנחנו מרימים את הראש ודרוכים לקראת המשחק השני בסדרה, בשבילנו הוא משחק על עונה שלמה".
בן קרטר, שקלע 17 נקודות הוסיף: "היה משחק לא קל ולצערי הפסדנו אבל אנחנו בטוחים בעצמנו וביכולת שלנו כקבוצה. אנחנו נעשה את ההתאמות שצריך ונבוא מוכנים למשחק מספר 2".

נוף הגליל על הפודיום

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|