דרורי הקטן לא מאכזב כאוהד מס' 1 של גלבוע גליל, שחקנית הכדורשת נעמה רוזן מפגינה מצב רוח מרומם ושמשון בן טולילה משקיע בעבודות האצטדיון העירוני. פלאש! – רכילות בעמק

עומרי דרורי, הבן של עידן דרורי יו"ר חוג האוהדים של גלבוע/גליל, מפגין נוכחות באימון הפתיחה של הקבוצה. בתמונה: עומרי עם הקפטן הנערץ חואקין שוכמן.

דיווח תנועה מנתב"ג: אנחנו מקווים שלא הפרעתם בימים האחרונים ליאיר סילקו ולאלירן כהן, כי שמענו ששני התותחים מבית החולים העמק החתימו את הדרכון בנתב"ג והתעופפו לעיר הנמל האוקראינית-אודסה. מה רע?

↑ יורם לוי, יגאל אעידן ועמית אשכנזי דואגים שהכל יתקתק כמו שעון שוויצרי באצטדיון העירוני בעפולה. מקצוענים.

• שבת שעברה, עפולה: בשעה שהבועט בדימוס אורן זילכה התפנק בבריכה הביתית שלו בשכונת שיכון גאולים בעפולה, הוא קיבל טלפון ממאמן אסי גלבוע פאיד חסון. אנחנו נשמח לדעת על מה דיברו השניים. מי יכול לנדב מידע למדור?

↑ נעמה רוזן, שחקנית הכדורשת של קבוצת "היזרעאליות", מפגינה מצב רוח מרומם מול העדשה.

• לאורך כל הקיץ המאמן רודריגו גטיקה לא מצא זמן למכון כושר. אבל עכשיו, רגע לפני פתיחת העונה, הוא גילה שיש אחלה מכון כושר באצטדיון העירוני בעפולה… והחליט לקחת את עצמו בידיים.

↑ שמשון בן טולילה שקוע בעבודות האצטדיון העירוני בעפולה. מקצוען.

• שדר רדיו 'קול רגע' שלומי אלבז הגיע לשידור הפתיחה של הליגה הלאומית כשהוא מצויד בחבילת קרקרים יבשים בכדי להרגיע את הקיבה במהלך השידור. המדור מעדיף לא להגיב בעניין.