האתגר הבא: דני עטר יעמוד בראש קק״ל

עטר זכה ב-684 קולות בהצבעת חברי מפלגתו, ״אני מודה לכולם על האמון העצום בי. אני מתחייב שהם יהיו גאים בבחירה. אחזיר עטרה ליושנה. מהיום בבוקר, שקיפות ויושרה וערכיות זה הקק״ל״, אמר עטר לאחר בחירתו. בוז׳ הרצוג: ״דני הוכיח את יכולות הניהול והמנהיגות שלו בשנים רבות של עשייה ציבורית״

חבר הכנסת דני עטר, ששימש במשך שנים ארוכות כראש המועצה האזורית גלבוע, עד לבחירתו כחבר כנסת בבחירות האחרונות לכנסת מטעם מפלגת המחנה הציוני רושם הישג אישי מרשים נוסף.
עטר נבחר לשמש כיו״ר קק״ל לאחר שזכה ב-684 קולות בהצבעת חברי מפלגתו, הגוף הבוחר. עטר גבר על על היו"ר המכהן אפי שטנצלר וראש עיריית ירוחם מיכאל ביטון.


עטר גרף 684 קולות מתוך חברי הגוף הבוחר. מיכאל ביטון גרף 445 קולות, ואילו היו"ר המכהן שטנצלר קיבל 333 קולות בלבד.
בעקבות הזכייה, עטר יאלץ להתפטר בימים הקרובים מהכנסת, ובמקומו תיכנס ברשימת המחנה הציוני נציגת התנועה יעל כהן פארן, ששוריינה ברשימה מטעמה של ציפי לבני.


עטר זכה לאמון הבוחרים לאחר קמפיין לא פשוט עבורו ולא מעט חיצי ביקורת שהופנו לעברו.
״אני מודה לכולם על האמון העצום בי. אני מתחייב שהם יהיו גאים בבחירה. אחזיר עטרה ליושנה. מהיום בבוקר, שקיפות ויושרה וערכיות זה הקק״ל״, אמר עטר לאחר בחירתו.
מיד לאחר בחירתו של עטר אמר יו״ר המפלגה בוז׳י הרצוג: ״אני גאה ושמח על בחירתו של חברי היקר, חבר הכנסת דני עטר, לתפקיד יושב ראש קק"ל. הבחירות התנהלו באופן דמוקרטי ונקי ואני גאה על הובלת המהלך ברוח של שקיפות ואחריות ציבורית.
דני הוכיח את יכולות הניהול והמנהיגות שלו בשנים רבות של עשייה ציבורית כראש המועצה האזורית גלבוע ובתפקידים רבים שעשה לאורך השנים.
אני מתכוון לפעול יחד איתו בכל כוחי כדי להמשיך את העשייה המבורכת של הקרן הקיימת לישראל לטובת ההתיישבות, החקלאות, החינוך, הגנת הסביבה והמרחב הפתוח במדינת ישראל. כמו כן ברכות לכל מי שנבחר לתפקידים השונים במוסדות הלאומיים, לשאר המתמודדים שהובילו התמודדות ראויה ולמנהלי הבחירות״, אמר הרצוג.