דני אסולין ואמנון הירשברג: יקירי הספורט של עפולה

עיריית עפולה בחרה השבוע תריסר תושבים על תרומתם לקהילה- כל אחד בתחומו. בין הנבחרים בתחום הספורט: אמנון הירשברג על תרומתו רבת השנים לפיתוח תחום הכדורסל בעיר עפולה ודני אסולין על תרומתו רבת השנים לקידום ענף הכדורגל

הוועדה המקצועית של עיריית עפולה בראשותו של היו"ר מ"מ ראש העיר חביב פרץ בחרה להעניק ל-12 תושבים את התואר יקיר העיר לשנת תשפ"א, 2021 למניינם.
כזכור, בשנה הראשונה לכהונתו של אלקבץ חולק תואר 'יקיר העיר' לארגונים ואילו בשנה שעברה לא התקיים הטקס בעקבות התפרצות נגיף הקורונה. לפני כחודש פרסמה עיריית עפולה 'קול קורא' שכלל את הקריטריונים וקרא לתושבי העיר להמליץ על תושבים הראויים לדעתם לזכות בתואר יקיר העיר. למשרדי אגף התרבות נשלחו המלצות של למעלה מעשרים שמות שונים של תושבים שתרמו בתחומים שונים ובדרכים מגוונות לקהילה ולעיר עפולה לאורך השנים. השבוע התכנסה הוועדה ושמות הנבחרים הועברו לראש העיר אבי אלקבץ שהתקשר אליהם באופן אישי ובישר להם על הבחירה בהם כיקירי העיר לשנה הנוכחית.
בין הנבחרים בתחום הספורט: אמנון הירשברג על תרומתו רבת השנים לפיתוח תחום הכדורסל בעיר עפולה ודני אסולין על תרומתו רבת השנים לקידום ענף הכדורגל.