"דניאל תכשיטים": כשיוקרה פוגשת קלאס

תכשיטים עדינים, זוהרים, יוקרתיים, מעוצבים, מיוחדים, נועזים, קלאסיים ומודרניים, והכי חשוב- עם הרבה סטייל: דניאל בר אילן, הבעלים של "דניאל תכשיטים" בעפולה, רק בן 28, אבל מאחוריו כבר שבע שנות ניהול מוצלחות ומרשימות של אחת מחנויות התכשיטים המובילות והמשגשגות בצפון. אז מה הסוד של הבחור הצעיר שהופך את היהלומים והתכשיטים לכל כך נחשקים? יצאנו לבדוק

התחושה הראשונה שצצה ועולה אחרי הכניסה הראשונה ל"דניאל תכשיטים" בשדרות ארלוזרוב בעפולה, היא שנכנסים לבית, למשפחה, ולא לעוד חנות רגילה. התחושה הזו נוכחת לאורך כל השהות והראיון שלנו עם הבעלים דניאל בר אילן, 28, תושב העיר, שלא מפסיק לחייך בטבעיות ומנהל שיחות אישיות, גדושות באנרגיות טובות, עם הלקוחות הרבים שלא מפסיקים לפקוד את העסק המצליח שבנה, קידם ופיתח בעשר אצבעותיו.

 


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


"תכשיטי יוקרה על פי דרישת הלקוח"

בשבע השנים האחרונות, מאז נפתחה, ממותגת "דניאל תכשיטים" כאחת מחנויות התכשיטים המובילות בעפולה והעמקים, עם קהל לקוחות רחב הן מהמין הנשי ולצידן גם כמות מרשימה של גברים שמגיעים על בסיס קבוע להתחדש במיטב הפריטים המעודכנים וקולקציות התכשיטים והשעונים הכי "שווים" בסצנה הזוהרת. החנות מתמחה במכירת מגוון רחב של תכשיטים זהב ויהלומים מעוצבים וייחודים, שרשראות ומדליונים, עגילים, צמידים, טבעות, ושעוני יוקרה ואופנה של המותגים המובילים בעולם. התכשיטים בתצוגות מוצעים בשלל עיצובים, גרסאות, צורות, גדלים, משקלים ואיך לא, גם מחירים.

בצמוד לחנות הנוצצת והבוהקת פועל בית מלאכה עם צוות עובדים מיומן ומוכשר שיוצר בדרך מופלאה תכשיטים מרהיבים, מתקן תכשיטים, משבץ במקצועיות רבה יהלומים ונותן מענה מהיר וזמין לכל לקוח. "בבית המלאכה שלנו אנחנו מייצרים ומעצבים תכשיטי יוקרה על פי דרישת הלקוח", מסביר דניאל, "במקביל לאלו אנו מעצבים תכשיטים שנמכרים ללקוחות שלנו בחנות וגם מחוצה לה לחנויות אחרות כחלק מפעילות המכירה העסקית -סיטונאית שלנו. במסגרת פעילות בית המלאכה אנו מעניקים ללקוחותינו שירותי תיקונים שונים. חשוב לציין שהצוות שלנו מתמחה בשיבוצי זהב ויהלומים והצוות הזה מאוד אוהב תכשיטים, הוא עם ראש פתוח וניחן ביצירתיות רבה".

 

 

"אני אוהב את העבודה שלי ואת הקשר והאינטראקציה עם הלקוחות"

על כל התזמורת הזו, שכוללת צוות של שבעה עובדים, מנצח בהרמוניה ובנועם דניאל שדואג כל העת להתחדש ולחדש, אבל לצד זאת מקפיד כדרך קבע לשים זרקור ממוקד על נושא השירות ללקוחות, כחלק מה"אני מאמין" שלו. "אנחנו לא נוציא הביתה לקוח לא מרוצה", הוא אומר בחיוך וברצינות יחדיו, "מרבית הלקוחות שלנו הם לקוחות חוזרים ובמשך השנים הם הפכו להיות חלק ממשפחה אחת גדולה. בכלל, נושא השירות תופס מקום מאוד מרכזי בדניאל תכשיטים. אני מטמיע את הנושא הזה בצורה מוקפדת בקרב כל הצוות המורחב שלנו ואני שמח שהלקוחות שלנו מעריכים את זה".

במקרה של "דניאל תכשיטים" טוב מראה ממשמע אוזניים. בעת עריכת הכתבה עוצרים אותנו עוד ועוד לקוחות בנימוס ומבקשים לציין את האדיבות של דניאל והצוות, הנכונות לעזור גם בעיצובים וגם בתנאי התשלום ומעבר לכך, חשוב להם לציין שהם נהנים מכל חווית הקנייה הכוללת, שמלווה ארומה יוקרתית. "אני אוהב את העבודה שלי ואת הקשר והאינטראקציה עם הלקוחות. אני לא מתאמץ להתנהג כך, זה נעשה בדרך מאוד טבעית ואין מאושר ממני לראות את הלקוחות מעריכים ומוקירים אותנו", אומר דניאל, "מבחינתי הקשר הזה הוא הרבה יותר רחב מאשר המכירה עצמה של תכשיט כזה או אחר. אני חש שהלקוחות ממש מעניקים לי אהבה ואני שמח להשיב להם באותו מטבע. אצלי כל לקוח הוא מספר 1, וזו לא קלישאה, אלא מציאות אמיתית וכנה. אנחנו עם הלקוחות לאורך כל הדרך, מהרגע שהוא נכנס לחנות, מקבל את השירות, רוכש את התכשיט וגם אחרי כמובן אם צריך תיקון או שינוי כזה או אחר. בסופו של דבר הלקוח הזה ייצא מהחנות ואם חווית הקנייה שלו הייתה חיובית, הוא יוביל לקוחות נוספים אלינו אם זה מהמשפחה, אם זה מהחברים או מהעבודה".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מאיטליה לישראל

את מרבית הפריטים הנמכרים בחנות מייבא דניאל מאיטליה, ארץ המגף, שנחשבת למעצמת זהב שמזוהה עם תג של איכות ובה פועלים מפעלים גדולים לייצור זהב איכותי. "איטליה זה הפירסט קלאס. כשאנחנו טסים לאיטליה לייבא סחורה יש כבר מחשבה עתיד על כלל הלקוחות שלנו ומה יתאים לכל חתך הלקוחות שלנו, הן מבחינת העיצובים והן מבחינת מחירים. המשוואה הזו מתקיימת גם בשעונים שאנו מוכרים", מדגיש דניאל. חלק מהפריטים בדניאל תכשיטים מעוצבים על ידי מעצבי תכשיטים בכירים, וחלק זוכים לטאצ' ולניסיון הרב של בעלי החנות.

"ללקוחות שלנו יש את כל אפשרויות הבחירה, בטרם הם יתחדשו בעוד תכשיט זוהר", מסביר דניאל, "הם יכולים לקנות תכשיט מהתצוגה בחנות שכוללת אלפי פריטים, הם יכולים לבקש מהצוות שלנו לעצב עיצוב כרצונם, או שניתן לעשות שילוב בין השניים. אנחנו כמובן נדאג שהתכשיט ייצא מהחנות בסטנדרט הכי גבוה, בלי מקום להתפשרויות ועיגול פינות". כחלק מהרצון להתחדש ולהיות בקו אחד עם הטרנדים הכי חמים בתחום התכשיטים, הקולקציות ב"דניאל תכשיטים" מתחדשות מדי ארבעה חודשים, "כל הזמן יש שינויים, אופנות, סטייל כזה או אחר ואנחנו תמיד נרצה להיות מעודכנים. זה גם מה שקורה בפועל בחנות", אומר דניאל.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


"אנחנו כבר נטיס ללקוחות שלנו את מה שהכי חם בתחום השעונים לא בתל אביב, אלא בניו יורק…"

מחלקת שעוני היוקרה ב-"דניאל תכשיטים" מותירה לא פעם את חובבי השעונים עם פה פעור. המגוון העצום, המותגים הכי "חזקים" בענף דוגמת 'רולקס' ו'ברייטלינג' וה'קלאס' שמגיע בכל תקתוק של מחוג, מובילים לקוחות רבים להתחדש במיטב המותגים, גם אם זה יגרום להם ל'היפרד' מכמה אלפי או עשרות אלפי שקלים. בתצוגה גם שעוני אופנה יפהפיים של המותגים "מייקל קורס", "אמפוריו" "ארמני" – ו-"הוגו בוס" שאחרי שעונדים אותם מרגישים יוקרה מהי. אז כנראה שכבר לא צריך לנסוע למרכז הארץ להתעדכן בטרנדים הכי חמים או כמו שדניאל אומר, “אנחנו כבר נטיס ללקוחות שלנו את מה שהכי חם בתחום לא בתל אביב, אלא בניו יורק…”.

מי קהלי היעד של "דניאל תכשיטים"?

"מגיעים אלינו גם נשים וגם גברים כמובן, הורים, משפחות וצעירים. כמובן שהמון גברים נכנסים אלינו להפתיע את הנשים שלהם בימי הולדת, בימי נישואין, בהצעות נישואין או סתם כי בא להם לפרגן. בלא מעט מהמקרים האישה תחזור אלינו להחליף ואנחנו בסדר גמור עם זה. מנגד יש המון נשים שנכנסות להתחדש בתכשיט חדש ונוצץ, או שיש להן איזה שגעון על תכשיט שאנחנו דואגים לעצב להן ולהגשים להן את הפנטזיה. היום, להבדיל מהעבר, המגמה השתנתה בקרב גברים שכמו הנשים רוצים להתעדכן באופנות ולהתחדש בתכשיטי יוקרה וכמובן בשעונים יוקרתיים, ממותגים ומעוצבים. השעונים הללו הם סמל סטטוס לכל דבר וגברים רבים שמחים לענוד אותם. אותם גברים רוכשים בעיקר תכשיטי יהלומים, שרשראות, צמידים ועוד. גם אני מאוד אוהב לענוד תכשיטים, שעונים מעוצבים ופריטים מעוצבים".

מה מבדל אתכם מיתר "השחקנים" בשוק?

"הדבר הראשון במעלה זה השירות שהוא נר לרגלנו. יש פה חווית קנייה ואנחנו פה תמיד – צוות שלם ומורחב עבור לקוח אחד. כמובן שמעבר לכך יש פה עיצובים ותכשיטים איכותיים, במגוון עצום, שלא ניתן למצוא באף מקום אחר בעולם. מבחינתי לקוח שקנה שעון באלף שקלים או ב-50,000 שקלים ייזכה לאותו שירות וזה יהיה השירות הכי טוב שיש".

מה אתה הכי אוהב בעבודה?

"זו שאלה קלה. את קהל הלקוחות שלנו. אני מאוד מתחבר אליהם ונהנה לספק להם חווית קניה מושלמת. הכל נעשה כמובן באהבה ועם חיוך".

למה נשים כל כך אוהבות יהלומים?

"אני חושב שזה מייפה, מפאר ומרומם את הגוף, אבל מעבר לכך זה גם מייפה את הנפש".

מה התכשיט הכי יקר שנמכר בדניאל תכשיטים?

"לפני ארבעה חודשים נכנס חבר ותיק שלי מניו יורק וקנה שעון יוקרתי משובץ יהלומים ב-70,000 יורו. זה התכשיט הכי יקר שמכרתי אי פעם בחנות". בשנה הבאה צפוי דניאל לעמוד מתחת לחופה עם בת זוגו נוי. השאלה שעלתה באופן טבעי נוגעת לטבעת עמה הציע דניאל נישואין לחברתו מזה שנים ארוכות, ומי שתהיה אשתו בקרוב, "את הטבעת אני בחרתי מן הסתם", חושף דניאל בהתרגשות קלה ומוסיף, "היא עוצבה על ידי טובי המעצבים מכיוון שנוי היא בחורה מיוחדת שמגיע לה את הטוב ביותר".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


הטיפים של דניאל לרכישת תכשיט איכותי

 רכשו תכשיט לאחר קבלת ייעוץ ראשוני

הקפידו שמדובר בתכשיט איכותי

ודאו שאתם קונים אותו בחנות עם ניסיון ומוניטין ראוי

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

פסח 2024: אז איפה תבלו

|