דליה אייל מלמדת את התלמידים "להיות אזרחים", הפועל עמק יזרעאל זוכה להישגים מרשימים בהתעמלות מכשירים והכירו את הרכש החדש במשרדו של אופיר שפיגל. פלאש! – רכילות בעמק

דליה אייל, מ"מ וסגנית ראש המועצה, הרצתה בפני תלמידי תכנית אנייר בויצ"ו נהלל. במסגרת הסיור היא דיברה עם התלמידים בנושא "להיות אזרח".

גנאדי צוגלין, ראש מגמת חשמל במכללת נצרת עילית יזרעאל זכה למחיאות כפיים סוערות ובקצב, לאחר שנבחר לשאת דברים בטקס חלוקת הדיפלומות בשם צוות רכזי המגמות.

רכש חדש נוסף למשרד יחסי הציבור "אופיר שפיגל תקשורת, קשרי ממשל וניו מדיה" מרמת ישי. לאחרונה צירף משרד היח"צ  לשורותיו את יועצת התקשורת הבכירה אלה דגן, אשר תנהל מספר תיקי לקוחות במשרד המוכר והמשגשג. דגן, המתגוררת בראש פינה, בוגרת תואר ראשון במדעי החברה והרוח ולימודי תואר שני בהיסטוריה אמריקאית, בעלת ניסיון נרחב ומגוון בעיתונאות, כתיבה, עריכה, ניהול ניו מדיה, ייעוץ תקשורתי, יחסי ציבור ודוברות. צילום: הגר אמינוף

שלמה מליחי, בשבילכם סגן ראש עיריית עפולה עצר בשבוע שעבר את כל עיסוקיו ויש כאלה לא מעטים, לטובת בילוי עם רעייתו המקסימה מיכל שחגגה את יום הולדתה. מזל"ט.

פאן, פאן, פאן: בועז סלמן ורעייתו היפיפייה ברגע של מנוחה בים.

קובי פורטל, דובר עיריית מגדל העמק חגג בשבוע שעבר את יום הולדתו. תרשו לנו לאחל מזל טוב.

הישגים מרשימים לנבחרת ההתעמלות מכשירים "הפועל עמק יזרעאל" באליפות ישראל שנערכה בשבוע שעבר בשכונת הדר יוסף, בתל אביב.

הצלם המוערך ישראל פרץ הצביע השבוע בקלפי בעיר בנוגע לשינוי שם העיר ויצא מחויך. סתם שתדעו…