המליאה אישרה כצפוי: בונפיל וזועבי הם סגניו החדשים של עובד נור

מליאת המועצה האזורית גלבוע, אישרה פה אחד את מינוי שני סגניו החדשים של עובד נור, ראש המועצה הנכנס. הישאם זועבי, נציג המגזר הערבי ודודי בונפיל, נציג המושבים יכנסו לנעליהם הגדולות והמנוסות של רמי אלהרר ועיד סלים, שני הסגנים היוצאים, שלאחרונה הודחו מתפקידם. זועבי ובונפיל ישמשו כאחראים על הבינוי והפיתוח ועל השירות לתושב, בהתאמה. שיהיה בהצלחה

בהמשך לכתבה הבלעדית של עמקניוז מהשבוע שעבר, בה דיווחנו על הכוונה למנות את השאם זועבי מכפר טייבה לסגן ראש המועצה האזורית גלבוע ועל דודי בנפיל ממושב אדירים כמועמד מוביל לתפקיד הסגן נציג המושבים, בישיבת מליאת המועצה, הכל הפך לרשמי. זה לקח אמנם כחודשיים, אבל אתמול (יום ג') בערב אישרה,כצפוי מליאת המועצה האזורית הגלבוע מינויים של שני סגנים חדשים לראש המועצה הטרי, עובד נור.

שני הסגנים שומרים על האיזון הקדוש במועצה האזורית גלבוע: נציג המושבים כסגן האחראי על השירות לתושב וסגן מטעם המגזר הערבי, האחראי על הבינוי והפיתוח.

סגן ראש המועצה הנכנס, השאם זועבי. מימין: עובד נור ודודי בונפיל. צילום: מתוך הפייסבוק של עובד נור
סגן ראש המועצה הנכנס, השאם זועבי. מימין: עובד נור ודודי בונפיל. צילום: מתוך הפייסבוק של עובד נור

הסגן מהמגזר הערבי הוא השאם זועבי מהכפר טייבה בעמק. זועבי עבד מרבית חייו במרחב העמקים של ההסתדרות והיה איש האיגוד המקצועי. זועבי יהיה אחראי על הבינוי והפיתוח במועצה, בדומה לקודמו בתפקיד, עיד סלים.
זועבי סיפר לאתר עמקניוז כי הוא וסלים מכירים הרבה שנים וחברים זמן רב והעובדה שכל אחד מהם בחר בדרך אחרת לא פגעה ביחסים. זועבי מאמין כי יצליח להוביל את המועצה מול האתגרים העומדים מולה יחד עם ראש המועצה, עובד נור.

 

משמאל דודי בונפילד הסגן החדש וממלא מקום ראש המועצה
משמאל דודי בונפילד הסגן החדש וממלא מקום ראש המועצה

 

• דודי בונפיל, הסגן הנכנס: ראש המועצה מקדיש מקום נרחב לשיפור השירות בגלבוע

הסגן השני, נציג המושבים הוא דודי בונפיל, ממושב אדירים, שיכנס לנעליו הגדולות של רמי אלהרר כאחראי על השירות לתושב. בונפיל עסק ביבוא צעצועים עד לאחרונה ומאז הבחירות הוא מוזכר כמועמד הוודאי לתפקיד. בונפיל ישמש בנוסף גם כממלא מקום ראש המועצה, ולדעתו זה מחזק את העובדה כי עובד נור מקדיש מקום נרחב לשיפור השירות לתושב בגלבוע.
גם בונפיל, כמובן, מאמין כי שיתוף הפעולה בינו לבין ראש המועצה יעשה מהפכה של ממש בשירות לתושב כפי שהתחייבו במערכת הבחירות לראשות המועצה.

אבנר חייט, שהוזכר אף הוא כמועמד לתפקיד סגן ראש המועצה מטעם המושבים, התפטר ממליאת המועצה ואמור לקבל בקרוב תפקיד בכיר במועצה האזורית הגלבוע.