דודו כהן מעפולה התארח ב"עיר הנוער" במגדל העמק, ליר מהצמד "איב אנד ליר" קופץ לחצ'פורי, וציון מלכה בערב שירה בנמל תל אביב. פלאש! – רכילות בעמק

↑ ראש העיר מגדל העמק אלי ברדה בצילום משותף עם בוגר האח הגדול- דודו כהן מעפולה – שהתארח ב"עיר הנוער" שהתקיימה בשבוע שעבר במגדל העמק ואירחה שרשרת אמנים.
• הצוות המנצח והמקסים של מכללת נצרת עילית- יזרעאל חגג יום הולדת מפנק כמיטב המסורת. רגע טרם פריסת העוגה בורכו כלות וחתן יום ההולדת במיטב הברכות. המדור מצטרף לאיחולים לתמר וטלוגין, ענת פרידה ומייקל לרנר.

טופז
טופז מרדו

↑ אם חיפשתם השבוע את טופז מרדו והגעתם למשיבון הקולי אז המדור יספר לכם שהיא בילתה מספר ימים ביוון במסיבת הרווקות שלה. סתם שתדעו: טופז עתידה להתחתן בסוף אוגוסט באולמי הינומה עם בחיר ליבה, ירדן. כשהיא לא עושה הכנות לחתונה היא עובדת כאחמ"שית בקפה קפה הכשר בקניון G-6 ביקנעם.
• 
הזמיר של העמק, ציון מלכה, שב שבוע שעבר מנופש בבולגריה ומקדוניה והשבוע כבר הפליא בקולו בערב שירה בנמל תל אביב. היה ענוג.

מתנדבי מד"א
מתנדבי מד"א

↑ ברכות לארבעת תושבי העמק שסיימו החודש קורס חובשי רפואת חירום ונהיגת אמבולנס במד״א: שאול אבידב מנהלל, אתי חן מגניגר, נורית הנדרוגר מהיוגב ורם גלעד מיפעת. הארבעה מצטרפים לעוד סוללה מרשימה של אנשי עמק שהוכשרו כמתנדבים במד״א.
•  עובד נור, ראש המועצה האזורית גלבוע יצא בשבוע שעבר עם רעייתו ובנותיו לחופשה מרעננת ומצננת אי שם באירופה.

נטלי וליר בחצ'פורי
נטלי וליר בחצ'פורי

↑  נטלי מחצ'פורי זיווה בעפולה ארחה השבוע חצי מהצמד המוזיקלי איב אנד ליר. התיעוד הוויזואלי פשוט התבקש…
נעמי כהן היפיפייה סיימה לאחרונה את לימודי הפסיכומטרי והצטרפה לצוות מסעדת הבשרים מרינדו ביקנעם. אגב, כשהיא לא בעבודה, היא בטח מנגנת על פסנתר או גיטרה.