"דגל היופי" של קבוצת נילית ממגדל העמק

קבוצת נילית זכתה בפרס "דגל היופי" בענף טקסטיל במסגרת תחרות "תעשיה יפה ומקיימת" בישראל יפה לשנת 2020 והוכרזה כמצטיינת מבין המפעלים

שר הכלכלה והתעשייה עמיר פרץ, נשיא התאחדות התעשיינים ד"ר רון תומר, ויו"ר המועצה לישראל יפה אברהם כ"ץ עוז, העניקו למנכ"ל קבוצת נילית, אילן מלמד את פרס "דגל היופי" בענף טקסטיל, במסגרת תחרות תעשיה יפה ומקיימת של המועצה לישראל לשנת 2020.
מלמד, ברך על הזכייה ומסר: "הזכייה בפרס דגל היופי בשנה קשה זו של משבר הקורונה שפקד אותנו, מעידה על מודעות גבוהה של החברה, מנהליה ועובדיה המסורים לערכים של טיפוח הסביבה ועל האכפתיות בשמירה על חזות אתר נילית, וזו גאווה גדולה עבורנו. אני מודה לכולם על המאמץ המשותף, השאיפה המתמדת למצוינות וההשקעה המתמדת כי האתר יהיה בטוח, נקי, אסתטי ומטופח, שמשפרים את ההרגשה והתפקוד של העובדים ושמשפיעים על הפריון והתפוקה במפעל. אנו נמשיך לעשות, לשפר ולשמור  על הישגים אלו לאורך זמן בזכות עשייה, מחויבות ומסירות העובדים."
תחרות "תעשיה יפה ומקיימת" בוחנת את החזות הפנימית והחיצונית של המפעלים, נגישות, שילוט ובטיחות, התנהלות מקיימת ותרומה לקהילה. צוות השיפוט של המועצה לישראל יפה שביקר במפעל נילית במגדל העמק, התרשם מאוד מרמת הבטיחות והגהות הגבוהה, טכנולוגיית הייצור, התרומה לקהילה, חזות המפעל ומהסדר והניקיון באתר. צוות השיפוט מסר שמאמצי החברה ופועלה לערכי טיפוח הסביבה ראויים לציון וזו הסיבה לזכייה.
נילית היא חברה גלובאלית המייצרת ומשווקת סיבי ניילון 6.6 באיכות גבוהה לתעשיית הטקסטיל, האופנה והספורט.

 

א.נשים (ומעשים) טובים באמצע הדרך

|

מבמת הריקודים הבינ"ל לנטרול מחבלים: המסלול של אנה צ'נוה מנוף הגליל

|