דבורה וניר יפה תתחדשו! גני שעשועים חדשים בגלבוע

בקרוב גני משחקים גם במושב ברק, חפצי-בה וטמרה

תנופת הפיתוח בגלבוע קיבלה השבוע ביטוי מוחשי כאשר במועצה מדווחים בגאווה על שלבים אחרונים בהקמתם של גני המשחקים החדשים בישובים דבורה וניר-יפה, ומסירתם לרשות התושבים, כשבמקביל החלו העבודות לבניית גן-המשחקים במושב ברק.
"אנחנו כל העת במגמת שיפור השירות שאנו מעניקים לתושבים, ומכאן ההשקעה האדירה לטובת המשפחות בגלבוע". אומר עובד נור, ראש המועצה. "המטרה היא ליצור תמהיל שיתאים למשפחות עם ילדים קטנים וגדולים כאחד. הקפדנו על מגמת עיצוב חדשנית ותכנון המפתח את דמיונם של הילדים, ומאפשר להם ליהנות ממשטחי משחק יצירתיים וחינוכיים. רק לחשוב על צהלת הילדים ושמחת הקהילה שווה לנו המון. נמשיך בעשייה המבורכת הזו, כי זו שליחות ואין לנו דרך אחרת". אומר ראש המועצה


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


יישובי הגלבוע מאופיינים בתהליכי צמיחה דמוגרפית מרשימים, וקליטת אוכלוסייה צעירה, ומכאן גם תכנון אותם גני שעשועים, הנבנים תוך התאמה לאוכלוסייה עם ריבוי של ילדים בגילאי הגן והכיתות הנמוכות. גני השעשועים בגלבוע נבנים במודלים שונים, המגיעים לגודל של עד 370 מ"ר, וכוללים עד 8 מתקנים שונים, בהתאם לשטחים שהישובים הקצו לכך. כל המתקנים החדשים עומדים בתקני הבטיחות המחמירים, וכוללים דשא סינטטי, והצללה איכותית של בד "נושם" מיוחד, המסנן את קרינת השמש ומפחית משמעותית את עומסי החום.
עלות בנית שלושת גני השעשועים החדשים (בישובים דבורה, ניר-יפה וברק), מוערכת בכמיליון ש' אותם גייסה המועצה ממשרד החקלאות.
בגלבוע מבקשים לשבח ולציין לטובה את המסירות של גורמי המקצוע במועצה, בראשותה של ענת מור המנכ"לית, ויוסי עמר (עוזר מהנדס המועצה). בשיתוף החברה הכלכלית בגלבוע, הובילו יחדיו גורמי המקצוע, פעילות נמרצת של תכנון מקדים, גיוס תקציבים והכנת האומדנים השונים, וכעת ליווי הביצוע. אותם גורמי מקצוע גם עדכנו כי לאחר חגי תשרי הנוכחים, יחלו העבודות להקמת גני השעשועים החדשים בקיבוץ חפצי-בה ובכפר טמרה.

אושר קסרי: ״הקב״ה אוהב אותי״

|

חניכי מכינת חנתון חילקו תמרים ומים לשבירת צום הרמדאן

|

עפולה: מטמיעים את מהפכת ה"צדק התחבורתי"

|