דאגה בעפולה: "הוצאנו נקודה בנס. מתמודדים עם סיטואציה לא פשוטה"

עם הרכב חסר ומצב רוח שפוף בגלל כל הסיפור מול הבקרה, הקבוצה של פליקס נעים פתחה את דרכה בליגה עם משחק ביתי מול הפועל פ"ת ובנס חילצה נקודה (1:1). יובל שאוט כבש את שער השוויון. השוער גל ברזני קיבל מחמאות

אחרי קיץ לא פשוט שכלל לא מעט כותרות שליליות בנוגע לענייני הבקרה, הפועל עפולה והמאמן פליקס נעים פתחו אתמול (ב') את דרכם בליגה הלאומית, וזאת על רקע הבעיות הכלכליות והחוסר יכול של המועדון להעביר את כל השחקנים בבקרה. פעם נוספת המאמן פליקס נעים נאלץ לפתוח עם הרכב טלאים, שכולל לא מעט שחקני נוער צעירים וחסרי ניסיון, וזאת בגלל העובדה שבהנהלה לא הצליחו להעביר שחקנים בבקרה.

במשחק עצמו הפועל פ"ת שלטה והייתה עדיפה בכל פרמטר אפשרי, כשהיא מגיעה לאין ספור מצבים. אבל בשורה התחתונה המלאבסים לא השכילו לנצל את המצבים שלהם והמשחק הסתיים בתיקו 1:1. מי שכבש את שער השוויון לזכות הפועל עפולה הוא כוכב הקבוצה יובל שאוט, ששעות ספורות בלבד לפני המשחק עבר בבקרה. השחקנים הצעירים ובראשם השוער המקומי גל ברזני, ששוב מקבל הזדמנות כשוער ראשון לאחר הודעת השחרור לרם שטראוס, קיבלו מחמאות גדולות.

"המאמן העלה בהרכב שחקנים שהוא בקושי מכיר אתה שם שלהם. הוצאנו נקודה בנס במשחק מול הפועל פ"ת אבל זה ממש בגדר נס", אמרו גורמים בהפועל עפולה. "הם היו הרבה יותר טובים. הם בעטו 30 בעיטות לשער ואנחנו בעיטה אחת למסגרת. אנחנו מתמודדים עם סיטואציה לא פשוטה בכלל. כל הסיפור הזה מול הבקרה מקשה מאוד על השחקנים ובמיוחד על הצוות המקצועי שנאלץ לאלתר כל מיני פתרונות בכל המחסור בשחקנים".

האוהדים העפולאים, כצפוי, היו מאוכזבים מהיכולת והביעו דאגה גדולה. מצד שני, ראש העיר אבי אלקבץ ניסה לשדר אופטימיות והבטיח כי בקרוב יתר השחקנים יעברו בבקרה. הקבוצה תשחק כבר ביום חמישי מול בני לוד במסגרת המחזור השני ונכון לעכשיו לא ברור איזה סגל יעמוד לרשותו של המאמן פליקס נעים. כך או אך, אופק בנון ואלמוג שנקור עלולים להיעדר לאחר שנפצעו במשחק מול הפועל פ"ת.