"ג׳וליה היוותה נפץ לחבית נפט רדומה מתחת לפני השטח"

זיו ורהפטיג, ראש מטה יש עתיד בעמק יזרעאל וח"כ יוראי להב ארצנו ערכו פגישת עבודה ותמיכה עם ג'וליה זהר, בעלת מפעל טחינת "אל ארז". צילום: חיים רודריג

השבוע נפגשו ח״כ יוראי להב הרצנו וראש מטה יש עתיד בעמק יזרעאל זיו ורהפטיג לפגישת עבודה. בהמשך נפגשו השניים עם ג׳וליה זהר – בעלת מפעל טחינת אל ארז.
שמה של זהר עלה לכותרות לאחר שהחליטה לתמוך בהקמת קו קשב, שיתן תמיכה ומידע ללהט"בים בשפה הערבית.  הצעד הוביל לחרם על המותג וקריאות להסירו מהמדפים ומנגד נשמעו המון קריאות לתמיכה שסייעו לחיזוק המותג.
בפגישה סיפרה ג׳וליה לורהפטיג וח"כ להב הרצנו על המחסומים שעברה מאז מות בעלה ועד היום כאשר היא מובילה מפעל מצליח המייצר טחינה וחלבה לשוק המקומי ואף מייצא לאירופה וארה״ב.


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]  


ג׳וליה הדגישה את מחויבותו של המפעל לקידום השונה במגזר הערבי והתרומות שלה לאורך השנים לבעלי לקויות, להט"ב ועוד באמצעות קרן הסיוע "מסירה" שהקימה עם הג׳וינט ופילנטרופים נוספים.
בפגישה אמר ח"כ להב הרצנו שהפתיחות של ג׳וליה וקידום הנושא הלהט"ב בעדה הערבית, כמו גם נושאים אחרים, למרות חלק מהתגובות העוינות, הוא צעד חשוב להביא לפתיחות ושיח ובכך לקבל את כולנו כבני אדם שווים בחברה בה אנו חיים. עוד הוסיף ורהפטיג, כי לפעמים אדם עושה מעשה ואינו יודע שהוא עומד לפרוץ דרך או לחולל שינוי. "במקרה זה, ג׳וליה היוותה נפץ לחבית נפט רדומה מתחת לפני השטח שידועה הייתה לכולם, כמו גם באוכלוסיות אחרות, שלא מקבלות את הקהילה הלהט״בית. הגיע הזמן שנדע לקבל את כולם כאזרחים שווי זכויות, נעביר את חוק איסור ההמרה ונקבע רמת ענישה גבוהה לפוגעים בחברי הקהילה פגיעה פיזית", סיכם.