"גשם גשם בא": צפו בחילוץ התלמידים בנחל יצפור שבגלבוע

התלמידים יצאו לטיול במסגרת בית ספרית לנחל יצפור בגלבוע, אך מזג האוויר הסוער שינה את התוכניות. בעקבות ניתוק קשר הוזעקו כוחות הצלה, אך לבסוף נוצר קשר עם התלמידים וצוות ביה"ס. שני תלמידים שנפצעו פונו לקבלת טיפול רפואי בביה"ח העמק בעפולה. בגבעת המורה דווחו תושבים על דוודים וקולטים שהתנתקו ממקומם בשל הרוחות העזות. במגדל העמק קרס עץ ובבית שאן הגשמים הובילו לחסימת כביש היציאה לטבריה

מזג האוויר הסוער נותן את אותותיו: כוחות משטרה מתחנת בית שאן ויחידות החילוץ של מחוז ש"י וכרמל הוזעקו היום בבוקר לאזור נחל יצפור שבגלבוע בעקבות דיווח על ניתוק קשר במהלך טיול במסגרת בית ספרית, של תלמידי תיכון "עמק יפה" של החינוך ההתיישבותי.

בעקבות תנאי השטח שנוצרו חלק מהתלמידים יצאו מחלקו התחתון של הנחל וחלק עלה לכניסה אל הנחל. לאחר זמן מה נוצר קשר עם כלל הילדים, והתברר במהרה כי לא מסתמנת סכנה לשלומם והם עשו את דרכם בבטחה – חזרה לנקודת הכינוס.
מדוברות המשטרה נמסר כי שני תלמידים שלקחו חלק בטיול המתוכנן נפצעו קל בשל החלקה – כתוצאה מהגשמים הכבדים שירדו באזור. "שוטרי תחנת בית שאן הגיעו ראשונים לזירה וחילצו מספר תלמידים ומורה. חברי יחידת חילוץ שומרון וגליל כרמל שהגיעו תוך זמן קצר לנחל, יצאו למסע אלונקות אשר במהלכו כאמור חולצו שני התלמידים שפונו לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי העמק בעפולה. יתר התלמידים שבו לאוטובוס בשלום", הוסיפו במשטרה.

חלקיקי הברד העצומים שירדו על התלמידים במהלך הטיול בנחל יצפור שבגלבוע
חלקיקי הברד העצומים שירדו על התלמידים במהלך הטיול בנחל יצפור שבגלבוע

 

• עוד מפגעי מזג האוויר:

תושבים ברחוב בן יהודה בשכונת גבעת המורה דיווחו לאתר עמקניוז על דוודים וקולטים שהתנתקו ממקומם בעקבות הרוחות העזות ובעקבות זאת נגרם להם נזק רב.

במשטרה הוסיפו כי כביש היציאה מבית שאן לצמח נחסם לתנועה עקב סחף של מים, בוץ וסלעים. לאחר שהשוטרים פינו את הסלעים בידיהם, הכביש נפתח שוב לתנועה. ברחוב החבצלת במגדל העמק קרס עץ על בית פרטי. לבית נגרם נזק, אך האירוע הסתיים ללא נפגעים.

צוות שיטור משגיח על חילוץ הילדים בנחל יצפור שבגלבוע
צוות שיטור משגיח על חילוץ הילדים בנחל יצפור שבגלבוע