גרעין צבר חדש בישוב מולדת

חברי גרעין "ברק" הגיעו למולדת במהלך חודש אוגוסט, ואת החודשים בטרם גיוסם לצבא, הקדישו חברי הגרעין לטובת לימוד השפה העברית, וחיזוק הקשר עם הקהילה במולדת וקליטה מוצלחת במשפחות המאמצות. צילום: אילן לורנצי

בגלבוע מאמינים בקליטתם של חיילים בודדים, כחלק מערכי רוח-הגלבוע, והערך המוסף שמביאים חיילים אלו לישובים, עם רוח הציונות והמכוונות להתגייס. השבוע מדווחים בגאווה בגלבוע, על סיום פרק קליטת גרעין צבר חדש בישוב מולדת, ועל תחילת גיוסים של בני ובנות הגרעין לצה"ל.
גרעין "ברק" שהוכרז במושב השיתופי מולדת, מונה 20 חברי גרעין- תשעה בנים ואחד עשר בנות. הגרעין מורכב מבני נוער שהגיעו מהחוף המזרחי בארה"ב (לוס-אנג'לס), יחד עם חבר נוסף שהצטרף לגרעין מתאילנד (בן לישראלים המתגוררים שם)! במהלך חודש נובמבר יתגייסו חברי הגרעין לצה"ל, שם ישמשו בתפקידים משמעותיים- הבנים יתגייסו לתפקידים קרביים וליחידות מובחרות, והבנות ישרתו גם הן כלוחמות, ובמגוון תפקידי הדרכה, וחינוך.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


עובד נור, ראש המועצה: "הצעירים המצוינים האלה מהווים דוגמה ומופת! במציאות צינית, זה מרומם את הנפש לפגוש את אלו אשר המילה "ציונות" שגורה בפיהם, ובמעשיהם משקפים נוער איכותי שעולה לישראל ומחזק את האוכלוסייה הערכית בארץ".
חברי גרעין "ברק" הגיעו למולדת במהלך חודש אוגוסט, ואת החודשים בטרם גיוסם לצבא, הקדישו חברי הגרעין לטובת לימוד השפה העברית, וחיזוק הקשר עם הקהילה במולדת וקליטה מוצלחת במשפחות המאמצות. חברי הגרעין נטלו חלק בשלל פעילויות קהילתיות עם ילדי הגנים ובני הנוער במולדת, יחד עם התגייסותם לעבודה המסייעת לחקלאי מולדת. 4 מחברי הגרעין, לא נזקקו ללימוד השפה העברית, וכך יצאו מידי בוקר, יחד עם התלמידים לביה"ס היסודי "עמק-חרוד", שם סייעו לצוות החינוכי בפעילויות.