ג'פניקה עפולה: משתלם לאכול ביזנס

מסעדת ג'פניקה עפולה פתחה את שעריה לפני כחודשיים במתחם "מבנה" בעיר ולאחרונה השיקה את תפריט הארוחות העסקיות הנעות בין 54 ל- 69  שקלים ומוגשות בימים א'-ה' בין השעות 12:00-17:00. צילום: שי בן אפרים

אמצע יום העבודה וממש לא בא לכם לחטוף עוד בורקס או פיתה, אלא להפוך את ארוחת הצהריים לחוויה? במסעדת ג'פניקה עפולה  תוכלו לנצל את הפסקת האוכל לישיבה על הבר או שולחן וליהנות מחוויה קולינרית הכוללת מנת פתיחה, עיקרית ושתייה קלה.
תפריט הארוחות העסקיות במסעדה רחב ובמנות הפתיחה תוכלו למצוא ספרינג רול ירקות, גיוזה עוף/בטטה, סלט מלפפונים, קראנצ'י צ'יקו ומרקים ובמנות העיקריות תוכלו להתפנק על מגוון מוקפצים, צמחוני/עוף/ בקר או קומבינציות סושי מפתיעות. ישנה אפשרות לסיים בקינוח מתוק בתוספת של 15 ₪ לארוחה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


לאורך השנים עבר המטבח של רשת ג'פניקה שדרוג הן בחומרי הגלם והן בתפריט על טהרת הבריאות בניצוחו של השף ליאון לאוגנקי. תפריט הרשת מונגש לכולם ומורכב מדגים טריים המגיעים כל בוקר לסניף, שפע ירקות והרבה אורז. הטעמים והניחוחות מתבססים על המטבח התאילנדי והיפני ומשלבים מגוון טעמים ערבים לחך.
שלושה עקרונות עיקריים מנחים את רשת ג'פניקה ככלל ואת סניף עפולה בפרט והם הקפדה על איכות וטריות המזון, תודעת שירות גבוהה ומחירים נוחים לכל כיס.