גן נר: זריקת אבן מכיוון כפר סנדלה

רוני חיון, יו"ר ועדת ביטחון ביישוב הקהילתי: "אני ורבש"צ היישוב יניב בן שימול פעלנו מיידית ולכן המקרה נבדק לעומק – כולל סריקות בתוך מגרש הכדורגל בסנדלה, בליווי צבאי, אך בתום הבדיקה לא נמצא דבר"

צעיר, תושב היישוב הקהילתי גן נר שבגלבוע, פנה אמש לממוני הביטחון ביישוב לאחר שלטענתו נזרקה לעבר רכבו אבן מכיוון הכפר סנדלה הסמוך. האירוע התרחש לדברי הצעיר בשעת ערב מאוחרת, בעת שנסע בכבישי היישוב. לרכב ולצעיר לא נגרם כל נזק, אך האנשים האמונים על ביטחון היישוב פעלו מיד לבחון את התלונה. גם הבוקר התקבלו תלונות דומות שנבדקות בדקות אלו.

• "מצויים בתקופה רגישה וקיימת דריכות רבה"

רוני חיון, יו"ר ועדת ביטחון ביישוב סיפר: "אמש התקבלה תלונה על זריקת אבן מכיוון סנדלה על רכב חולף. אני ורבש"צ היישוב יניב בן שימול פעלנו מיידית ולכן המקרה נבדק לעומק – כולל סריקות בתוך מגרש הכדורגל בסנדלה, בליווי צבאי, אך בתום הבדיקה לא נמצא דבר. אנו נמשיך לבצע סריקות באזור. במקביל עדכנו את הגורמים הרלוונטיים בצבא וכמובן במשטרה על האירוע. אנו מצויים בתקופה מאוד רגישה ומתוחה ולכן יש דריכות רבה בכל הנוגע לנושא הביטחון ביישוב", סיכם חיון.

במקביל, בימים האחרונים תוגבר בגן נר כל נושא אבטחת הילדים בצורה משמעותית, לשביעות רצונם של ההורים.

• תושבים חוששים לגורל הדו קיום

תושבי הגלבוע חוששים כי המצב הביטחוני ששורר לאחרונה ברחבי הארץ ועד כה פגע במרכזי הערים ובשטחים שמעבר לקו הירוק, יחדור גם למועצה האזורית גלבוע, מועצה מעורבת, שידועה בדו הקיום המופתי שמתקיים בה באופן שוטף ומקווים כי התקריות האחרונות לא מבשרות שינוי במצב הקיים