גלבוע: כ- 400 חבילות מזון חולקו על ידי המועצה למשפחות מעוטות יכולת

בנוסף לחבילות המזון ניתנו 250 תווי קניית מזון בשווי 500 שקל שנתרמו וחולקו על ידי המועצה למשפחות מעוטות יכולת, לאלמנות ולקשישים במבצע קמחא דפסחא. ראש המועצה: "מבצע חסר תקדים, שיאפשר לתושבי הגלבוע לחגוג את ליל הסדר בכבוד ולהיות חלק מקהילה חזקה"

במבצע חסר תקדים של המועצה האזורית הגלבוע, בניהול מ"מ ראש המועצה וראש מינהל שירות לתושב, דודי בונפיל, נאספו תרומות מזון וכסף מעשרות נדבנים ותורמים, שהתגייסו למען תושבי הגלבוע. משפחות המוכרות ברווחה קיבלו תווי קנייה בסך כולל של כ- 125 אלף שקלים.
מבצע איסוף מזון יבש נערך גם בגני הילדים ובתי הספר, וכל אלפי המוצרים נאספו על ידי המועצה והובלו למרכז יעל בגוש יעל בגלבוע. החקלאים והמפעלים נתרמו ושלחו משטחים על גבי משטחים של ירקות טריים, אשר יועברו למשפחות נזקקות בגלבוע.

 

ראש מוא"ז הגלבוע ועובדי המועצה מרימים כוסים לחג
ראש מוא"ז הגלבוע ועובדי המועצה מרימים כוסים לחג

במשך כשבוע ימים הגיעו עשרות מתנדבים ופעילים מכל רחבי הגלבוע לארוז את החבילות והמבצע הסתיים ביום שני (18.4) בהרמת כוסית חגיגית במעמד ראש המועצה, עובד נור וחלוקת החבילות.
נור אמר לעובדים: "כולם היו רוצים להיות בצד שנותן ולא בצד של מי שצריך לקבל. אנחנו שמחים לתת ולהתגייס למבצע הרחב. תודות גדולות לתורמים ולנדבנים הרבים, שבאופן חסר תקדים פתחו את הלב ותרמו למשפחות הגלבוע. שמחת החג לא תפסח על אף בית, ואני מודה למינהל שירות לתושב, לכל המתנדבים הרבים ולעובדות הסוציאליות, שנרתמו להוביל את המבצע, לארוז ולחלק את החבילות והתווים".

משפחות המוכרות ברווחה קיבלו תווי קנייה בסך כולל של כ- 125 אלף שקלים.
משפחות המוכרות ברווחה קיבלו תווי קנייה בסך כולל של כ- 125 אלף שקלים.

בונפיל: "החבילות חולקו, בשיתוף המחלקה לשירותים חברתיים למשפחות מעוטות יכולות, אלמנות וקשישים. בתוך כל חבילה נארזו מוצרי מזון יבשים, שנאספו מתורמים, הורים, ילדים ונדבנים. ההתגייסות היתה יוצאת מגדר הרגיל, מרגש במיוחד היה לראות את הנציגים מכל גופי המועצה ומוסדותיה, על האוכלוסיות המגוונות, ספורטאים, אנשי חינוך, עובדי מועצה ובני משפחותיהם, שהגיעו בהמוניהם לסייע באריזה. אני מודה לתורמים הרבים, שתרמו מכל הלב וביד רחבה לתושבי הגלבוע".

חניכי מכינת חנתון חילקו תמרים ומים לשבירת צום הרמדאן

|

ניתוח לכריתת רחם שרירני באמצעות רובוט במרכז הרפואי העמק

|

"אני יודעת לחבר. זה מה שאני עושה 30 שנה בכל התפקידים שביצעתי"

|