גלבוע: מי עומד מאחורי ההחתמה המרעישה של אבי מלכה?

החלוץ אבי מלכה (31) הסכים לרדת לליגה ב' תמורת עסקה שכוללת תנאים מפתים: חוזה ל-3 שנים, דירה, העסקה במחלקת הנוער וגם עבודה לאשתו. היו"ר אוהד אפריים: "ספונסר חיצוני עומד מאחורי העסקה. הקבוצה משלמת פרוטות" צילום: "בסט בול"

 

החתמה מרעישה: הנהלת אסי גלבוע ביצעה השבוע מהלך בלתי צפוי שהפתיע רבים מאנשי הכדורגל בליגות הנמוכות, כשהחתימה את אבי מלכה, שנחשב לאחד החלוצים הבכירים בליגה א' צפון.

לא מעט קבוצות בליגה א' חשקו בשירותיו של הסקורר, שכבש בעונה החולפת 18 שערים במדי הפועל בית שאן, אבל הוא בחר לחתום דווקא בקבוצה מהתענכים על חוזה ל-3 עונות.

התנאים שמלכה יקבל בגלבוע אינם מסתכמים רק בשכר כספי שנחשב למכובד מאוד במושגים של ליגה ב' אלא גם בהרבה צ'ופרים נלווים מסביב. כמו למשל, מקום מגורים בגלבוע, משרת אימון בקבוצת הילדים של המחלקה, וכן מקום עבודה לאשתו באזור העמקים.

אין ספק שההחתמה של אבי מלכה היא הצהרת כוונות רצינית וחותכת בנוגע לשאיפות של הקבוצה בעונה הבאה. אבל היו"ר אוהד אפריים ממשיך בשלו ולא יוצא בהצהרות: "אני לא מצהיר על עלייה בשום אופן. הבאנו שחקן טוב ומנוסה שביחד עם גיא צרפתי אני מאמין שינהיגו את הקבוצה. השאיפה שלנו היא להיות בפלייאוף העליון".

לגבי העיסקה המפתיעה והתנאים שהוצעו לחלוץ, הוסיף היו"ר: "יש ספונסר חיצוני שעומד מאחורי העיסקה הזו. הקבוצה שמה פרוטות. ללא הספונסר הזה אנחנו לא היינו יכולים להרשות לעצמו לצרף את אבי מלכה. הוא מגיע לכאן לטווח ארוך ומתוך רצון לסיים פה את הקריירה".

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

נוף הגליל על הפודיום

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|