גלבוע: מחאה להסדרת אמצעי בטיחות מיידים בכביש 71

ביום שלישי, 29.12.15, תתקיים אזכרה מול כלא שטה, לזכרם של מנשה ואושרי כהן ז"ל שנהרגו בתאונת דרכים במקום, בהשתתפות בני המשפחה, הפעילים וראש מוא"ז הגלבוע נור, ומארגני האזכרה, יקיימו במקום מחאה ציבורית, בדרישה ממשרד התחבורה לבצע הסדרי בטיחות מיידים על כביש 71, הידוע כ"כביש הדמים"

פעילי המחאה נפגשו השבוע עם ראש המועצה האזורית הגלבוע, עובד נור, לצורך יצירת שיתופי פעולה לקידום המטרות. נור כזכור פנה בחודש נובמבר לשר התחבורה, ישראל כ"ץ, בבקשה לאשר לביצוע את מקטע צומת יששכר- צומת בית השיטה, כולל הקמת גשר בצומת תל יוסף.


בפנייתו לשר ציין נור: "כבר היום התנועה בכביש הדמים מתנקזת למקטע אחד מסוכן. אם השלב הנוכחי של הפרויקט יסתיים מבלי שיבוצע המקטע, המצב יחמיר".  נור ביקש מהשר לאשר בדחיפות ביצוע תכנון מתקדם ולפעול בלוחות זמנים קצרים, לביצוע הקמת הפרדה מפלסית בתל יוסף וביצוע כביש דו מסלולי ודו נתיבי בקטע שבין צומת יששכר לצומת בית השיטה.


בפגישה שהתקיימה עם פעילי המחאה, נאמר כי יש למצוא מענה בטיחותי מיידי עד לסיום ביצוע הפרוייקט. קבוצת המחאה של כביש 71 קיימה בשנה שעברה הפגנה גדולה בצומת בית השיטה בשיתוף עם עמותת אור ירוק והרשויות המקומיות גלבוע ועמק המעיינות, ובשבוע הבא, כאמור תתקיים אזכרה בהשתתפות בני המשפחה. "המטרה היא לזכור ולא לשכוח את קורבנות הכביש ויחד להגביר את המודעות בכדי לייצר שינוי מיידי ולמנוע את ההרוג הבא", מסרה קינן אודם.

רחלי קינן אודם- 0524695775


כביש 71 ממשיך לגבות קורבנות

11 נפגעים בתאונת שרשרת בכביש הדמים מס' 71