מושיטים יד לשלום

חאלד חלדי ונכבדי העדה הבדואית רובם מאזורינו, היו אורחיו של אבו מאזן ברמאללה בארוחה המפסקת של הרמאדן, השיחה סביב השולחן נסובה בעיקר סביב נושא השלום והצורך להילחם יחד בטרור. חאלדי איש מפלגת העבודה מתכוון לקרוא למפלגתו ולעומד בראשה הרצוג להצטרף לממשלה לטובת קידום תהליך השלום. צילום אלבום פרטי

משלחת של בדואים ערביי ישראל  בעיקר מאזורינו, הגיעה אתמול לרמאללה לארוחה המפסקת של צום הרמאדן והתקבלו בכבוד רב אצל יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן.
המשלחת התקבלה במוקטעה של רמאללה והייתה אורחת של ראש הרשות ושרי הרשות והתקבלה בידיים פתוחות ובלב שלם ע"י כל הנוכחים במפגש.
חאלד חלדי איש העסקים מאזור הגלבוע אמר הבוקר לאחר שיצא מהפגישה כי נושא השלום והצורך להילחם יחד בטרור היה הנושא המרכזי בשיחה.
לדברי חלדי הוא וחבריו הוזמנו אחר כבוד ללשכתו של אבו מאזן זאת בזמן שברור לכל הנוכחים שמדובר בנכבדי העדה הבדואית, באזרחי ישראל המשרתים את המדינה ונאמנים לה בלב שלם.
חלדי אמר כי הרגיש כי אבו מאזן מושיט את ידו לשלום ויודע כי לצד הפשרות שמדינת ישראל תצטרך לעשות גם הוא ברשות הפלשתינית יצטרך לעשות פשרות למען השלום.
חלדי הוסיף כי הוא וחבריו שמעו מאבו מאזן שהטרור העולמי הוא אויב של כולנו וצריך לעשות מעשה כדי להלחם בטרור הזה ולקרב את השלום.

חלדי אמר לאחר הביקור לעמקניוז : "התקבלנו בכבוד רב והרגשנו שהקריאה של אבו מאזן לשלום היא כנה ואמתית. הוא ביקש מאיתנו להעביר את המסר הזה לאזרחי ישראל ולהנהגת ישראל. בנימין נתניהו צריך להפסיק את הקיפאון וללכת בדרכו של בגין בדרך לפשרות כואבות לשני הצדדים למען שלום אמת".

חלדי יודע שהממשלה הצרה של נתניהו עם 61 חברי כנסת לא יכולה לעשות את השינוי ולכן הוא מתכוון לפנות לחבריו במפלגת העבודה לשקול מחדש כניסה לממשלת אחדות לאומית למען השלום. חלדי איש מפלגת העבודה וחבר לשכת המפלגה אמר כי כבר בימים הקרובים יפנה להרצוג ולחבריו במפלגה בבקשה לנסות ולקדם את הרצון המשותף שיצא מהמפגש עם אבו מאזן ושקרא לשלום אמיתי ושלם בין מדינת ישראל לרשות. הפלסטינית.

נוף הגליל: נתפסה סחורה החשודה כמזויפת

|

כתב אישום יוגש בגין רצח בת 48 מעפולה

|