גלבוע: מושב מיטב מצטרף לתהליך ההרחבה במועצה

השבוע דווחה המועצה כי ההרחבה המתוכננת במושב תכלול 40 יח' דיור המיועדות לבני המושב יוצאת לדרך לאחר חתימת נציגי וועד הישוב על הטפסים הנדרשים. צילום: דוברות מוא"ז הגלבוע

כפועל יוצא מחזון מוא"ז הגלבוע לחזק את הישובים ולהאיץ מגמות צמיחה דמוגרפית- מובילה המועצה מהלכים לקליטתם של עוד עשרות משפחות צעירות.
השבוע דיווח בגאווה בגלבוע על אבן דרך חשובה בהקמת ההרחבה במושב מיטב, המתוכננת לכלול  40 יח' המיועדות לבני המושב, מה שיבטיח המשך רצף רב-דורי מכובד וחשוב לצמיחה במיטב!
ללשכת ראש המועצה, עובד נור, הגיעו נציגי וועד המושב לחתום בשעה טובה, ביחד עם ראש המועצה על הטפסים הנדרשים לצורך יציאה לדרך.
כך מצטרף מושב מיטב למרבית הישובים בגלבוע המצויים בתהליכי הרחבה וצמיחה דמוגרפית מרשימה.
"הצמיחה הדמוגרפית במועצה, היא הבשורה הטובה ביותר שיכולנו לאחל לעצמנו". אומר עובד נור, ראש המועצה. "אנו מסירים חסמים, מאגמים משאבים וביחד עם התושבים והנהגות הישובים- רואים בהתגשמות החלומות ומינוף הישובים. משמח לראות שחלק ניכר מהנקלטים הם בני קהילת הגלבוע המעוניינים לבנות כאן את ביתם. להם ולמצטרפים החדשים מובטחת קליטה בקהילה איכותית, חמה ותומכת".


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בהמשך לדברי עובד נור, ראוי לציין כי המועצה מקדמת, באמצעות "החברה הכלכלית גלבוע", פרויקטים להרחבת היישובים, והיא גם תוביל את הפרויקט במיטב, משלב התכנון, השיווק, הביצוע ועד האכלוס, תוך שיתוף הפעולה הדוק בין מחלקות המועצה והנהגות היישובים.
מושב מיטב הוקם בשנת 1954 (בגוש יעל), על ידי יהודים עולי עיראק וחבל כורדיסטן, והוא השלישי מבין תשעת המושבים שהוקמו בחבל תענך. ועל כן, בראשית דרכו של המושב הוא נקרא "תענך ג'". המושב בעל אופי דתי אך אוכלוסייתו היא חילונית ומסורתית.