גלבוע: למעלה מ- 300 חבילות מזון ושוברים, נתרמו וחולקו במבצע קמחא דפסחא

מבצע "קמחא דפסחא" בגלבוע רוכז ע"י דודי בונפיל, מ"מ ראש המועצה (וראש מינהל שירות לתושב)

"רוח ההתנדבות בגלבוע לא רק שאינה דועכת, אלא ששנה אחר שנה, היא מתעצמת ומתרחבת, ומבטאת אביב של צמיחה ועזרה הדדית", כך אמר השבוע עובד נור, ראש המועצה, בשיאו של מבצע מרשים שקיימה השבוע מוא"ז הגלבוע, ובמהלכו חולקו למעלה מ-300 חבילות מזון וכ-300 שוברי קנית מזון, עבור משפחות המוכרת במחלקה לשירותים חברתיים, לקראת חג הפסח. במהלך המבצע נאספו תרומות מעשרות נדבנים ותורמים, שהתגייסו למען תושבי הגלבוע.

מבצע "קמחא דפסחא" בגלבוע רוכז ע"י דודי בונפיל, מ"מ ראש המועצה (וראש מינהל שירות לתושב), והוא כלל פעילות של איסוף מזון במוסדות החינוך, ועוד אלפי מוצרים שנאספו על ידי המועצה והובלו למרכז יעל בגלבוע. החקלאים והמפעלים התגייסו אף הם ושלחו משטחים על גבי משטחים של ירקות טריים, לטובת משפחות נזקקות, אלמנות וקשישים, ולניצולי שואה החיים בגלבוע.

ביום שני הגיע רגע השיא של המבצע, וראש המועצה, עובד נור, יחד עם חברי הנהלת המועצה הצטרפו לעשרות עובדי המועצה, ונטלו חלק בסיום שלב הכנת חבילות המזון. כל חבילה כוללת קרוב ל-40 מוצרים כולל שתיה, מצות ומגון עצום של סוגי פירות, ירקות ותבלינים. בסיום האריזה התפנו עובדי המועצה להרים כוס לחג, ולהתברך בדברי ראש המועצה ורב המועצה, אשר עמדו על הקשר בין מהות החג, והפעילות המרגשת אותה ביצעו במהלך השבוע, יחד עם מתנדבים ופעילים מכל הגלבוע, במלאכת האריזה והתרומה.

"הבטחנו מצב בו תוכל כל משפחה לחגוג את החג מתוך חירות ושמחה אמתית. תודות גדולות לתורמים ולנדבנים הרבים, על רוחב הלב והנתינה, ולכלל עובדי המועצה והתושבים, שהתנדבו באופן יוצא מן הכלל". מוסיף דודי בונפיל, סגן ראש המועצה, אשר ביקש בדבריו להדגיש את הכרת הטוב לכל הגורמים שאפשרו למבצע זה להתקיים, ולהבטיח מצב בו שמחת החג בגלבוע לא תפסח על אף בית.