גלבוע: יזרעאל-גלבוע פתחה את עונת הרוגבי

"רוגבי זה הגלבוע, ואנחנו גאים להוביל את ענף הרוגבי בישראל," אמר עובד נור. "אני מצפה מכל גורמי הספורט בישראל למהר ולהכיר בכך". צילום: צחי רייזל

לפני כשבוע נפתחה אליפות העולם ברוגבי, וממש במקביל, עשו האלופים מהגלבוע את צעדיהם הראשונים בליגת הרוגבי בישראל. קבוצת יזרעאל – גלבוע, פתחה את הליגה בניצחון מוחץ 79-5 על קבוצת הגליל-העליון, כאשר למשחק הראשון, להפנינג שקדם לו הגיעו ראש המועצה, ורכז מחלקת הספורט במועצה, איתי קורין, שלא חסכו במילות עידוד ושבח לשחקנים ולצוות המקצועי.
תוך הישענות על הישגי העבר והתשתית האנושית המעולה שנוצרה בקיבוץ יזרעאל, הצפייה בגלבוע היא להמשך שליטה בליגה המקומית: "השאיפה ברורה- להמשיך ולהוביל את ספורט הרוגבי בישראל, הן בקבוצת הבוגרים והן בקבוצות הנוער". אומר עובד נור, ראש המועצה. "החומר האנושי המרכיב את שחקני יזרעאל-גלבוע הוא החמור ממנו נוצרות אגדות! אני מודה לשחקנים על המשך ההקרבה והנחישות שמביאים הרבה כבוד רב לקבוצה, לקיבוץ ולמועצה".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


למשחק הקבוצה הבוגרת, קדמו משחקוני "טאג" של שחקני המועדון בגילאי 8 – 18, במטרה "להוריד חלודה" מהפגרה ולתת לקהל ליהנות מהביצועים של קבוצות הנוער, שאף הן ממובילות הליגות בישראל. "רוגבי זה הגלבוע, ואנחנו גאים להוביל את ענף הרוגבי בישראל," אמר עובד נור. "אני מצפה מכל גורמי הספורט בישראל למהר ולהכיר בכך. יש בהחלט מקום לתמיכה נרחבת יותר בקבוצה שלנו מיזרעאל, והרבה יותר מכך, לתמיכה מהותית בענף הרוגבי כולו המתפתח בישראל".