גלבוע: "ותחשבו על זה": לעובדים הוצע לפרוש מרצון

הודעה לקונית שנתלתה על לוח המודעות במסדרון המועצה הציעה לעובדים לפרוש מרצון ובהסכמה. עובד בגלבוע: "אני יודע על המון עובדים שמצויים בחששות ובחרדות לאחר שקראו את ההודעה"

 

עובדי המועצה האזורית גלבוע הופתעו בשבוע שעבר לגלות הודעה במרכז לוח המודעות, באחד ממסדרונות המועצה, ועליה הצעה "מעניינת" עבורם: לפרוש מרצון מעבודתם.


"בעקבות דרישת משרד הפנים לקיים התייעלות בכל הוצאות המועצה, אנו נדרשים לצמצם גם בעלות השכר הכוללת של עובדי המועצה. על כן אנחנו פונים אליכם ומציעים לכם העובדים המעוניינים לפרוש מהעבודה ברצון ובהסכמה לפנות אלינו לבדיקת הבקשה", נכתב בהודעה. על המכתב חתומה אילנה חייט, מזכיר המועצה, שציינה בהודעה כי להנהלת המועצה עומדת הזכות לאשר או לדחות את הבקשה.


מספר עובדים במועצה סיפרו ל"חדש בעמק" כי הם חשו אי נוחות וכן מעט לחץ כשקראו את המודעה. לדבריהם, היה אפשר לפנות לעובדים באמצעות ערוצים אחרים, ולאו דווקא באמצעות הודעה פשוטה בלוח מודעות.
"אני יודע על המון עובדים שמצויים בחששות ובחרדות לאחר שקראו את ההודעה", סיפר עובד מועצה, "יש ברקע כל הזמן שמועות ורעשים על מפוטרים פוטנציאליים, ומספרים נזרקים לאוויר.
ברור שמודעה כזו לא מוסיפה רוגע ושקט לאף אחד. כולי תקווה שוועד העובדים לא ייתן את ידו לפיטוריו של עובד כזה או אחר".