גלבוע: הצגת המנויים בתוכנית המבוגרים "שוקו וניל " קומדיה של התיאטרון העברי

לכו לראות תרבות בגלבוע, ההצגה תתקיים יום שני, 21/12, בשעה 20:30 באולם המופעים בית ציזלינג

מה קורה כשאמא פולנייה פוגשת בחברתו האתיופית של בנה
מה קורה כשאמא פולנייה פוגשת בחברתו האתיופית של בנה

"שוקו-וניל" מגיעה לגלבוע ותעלה באולם המופעים של בית ציזלינג. ההצגה עוסקת בארז, סטנדאפיסט רמת אביבי, שמחליט לעזוב לברלין. הכל כבר מוכן ומה שנותר הוא להשכיר את דירתו הסמוכה לאוניברסיטה. הוא מפרסם מודעה ובעקבותיה מגיעה אל מפתן ביתו אביבה, (השחקנית אביבה נגוסה) סטודנטית לרפואה ממוצא אתיופי. אלא שסטודנטית צעירה לרפואה לא עושה רושם על דיירי הבניין, שרואים בה מצדם דיירת אתיופית בבניין רמת אביבי.  אמו הפולניה של ארז (פנינה ברט), מתנגדת נחרצות לתוספת הצבע בבניין ומכנסת אספת דיירים בהולה.

"שוקו וניל" קומדיה אקטואלית מצחיה, מומלץ!
"שוקו וניל" קומדיה אקטואלית מצחיה, מומלץ!

הקומדיה מטפלת בהומור וסרקזם באחד הנושאים הכאובים של החברה הישראלית ומציבה מראה משעשעת, אינטליגנטית, חדה ושנונה, כזו שלא ניתן להתעלם ממנה.  קומדיה ישראלית מרגשת, חכמה  ומצחיקה עד דמעות. קומדיית מצבים, המשלבת קטעי סטנדאפ מקוריים המשתלבים בתוך העלילה. משתתפים השחקנים ארז שלם, פנינה ברט, אביבה נגוסה, חלי אמרצ'י, רמי חזקיהו ובתפקיד אורח, עודד בן-עמי. את הקומדיה כתבו גדי צדקה וארז שלם   והבימוי של גדי צדקה.

התיאטרון העברי, הינו עמותה לטיפוח תרבות עברית ויוצרים בה מיטב האומנים והשחקנים בארץ. התיאטרון הוקם על ידי הבמאי גדי צדקה וזוגתו השחקנית פנינה ברט בשנת 1996. התיאטרון מעלה מחזאות קלאסית עולמית, מחזאות קלאסית ישראלית ומפגש עם מיתוסים ישראליים.

 

מחיר כרטיס ברכישה מוקדמת 70 ₪ בערב המופע 100 ₪, 50 ₪ אזרח ותיק/סטודנט. לכרטיסים, קופת האולם 04-6454996

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|

פסח 2024: אז איפה תבלו

|