גלבוע: הסתיימה פעילות החשב המלווה במוא"ז

בפגישה של עובד נור ראש המוא"ז עם מנכ"ל משרד הפנים בשבוע שעבר הוחלט לאלתר על סיום פעילותו של החשב המלווה במועצה, לאחר שלוש שנים בהן הופעלה תכנית הבראה בעקבות גרעון עמוק בקופת המועצה. צילום: דף פייסבוק מוא"ז הגלבוע

השבוע נפגש עובד נור ראש המועצה האזורית הגלבוע עם מנכ"ל משרד הפנים, מר יאיר הירש, בסיומה הוחלט על סיום לאלתר של פעילותו של חשב המועצה רו"ח עינב מוצרפי, לאחר שהמוא"ז עמדה ביעדיה בתכנית ההבראה.
בהודעה שיצאה ממוא"ז הגלבוע, נמסר כי "הדבר נעשה בהמשך להכרה ולהוקרה מצד משרד הפנים כלפי פעולות המועצה בשנים האחרונות להבראה מערכתית, תוך התייעלות, הטמעה והקפדה על כללי מינהל תקינים, ולנוכח השלמה וסיום תכנית ההבראה בהצלחה יתרה, כולל שחרור מעול החובות, והוכחת ניהול מאוזן". כזכור יצאה לפני כשלוש שנים המוא"ז בתכנית הבראה  בעקבות הגרעון העמוק בקופתה. לאחרונה בישרו ממוא"ז הגלבוע כי יצאו מהבראה להמראה וכי הם מסיימים בהצלחה את תכנית ההבראה.
באותו עניין, נמסר כי מנכ"ל משרד הפנים, מר יאיר הירש, ציין כי מדיניות משרד הפנים דורשת את השארת החשב לתקופה של שנה לעד שנתיים בכל רשות בהבראה- לאחר סיום התכנית, מאידך, מדובר בתכנית שהמועצה האזורית גלבוע גיבשה והחלה להוביל ביוזמתה ובאופן עצמאי, תוך ביצוע מהלכים פנים אירגוניים משמעותיים להבראת מערכתית, יסודית, מקצועית ומעמיקה.
כאמור, לאור ההודעה של משרד הפנים, הוחלט בגלבוע על סיום לאלתר את פעילותו רו"ח עינב מוצרפי, החשב המלווה שליווה את תכנית ההבראה במוא"ז, תוך שהוא מסייע ביצרת מנגנונים המקלים על הבקרה השוטפת.
ממוא"ז הגלבוע ביקשו להודות והנהלת המועצה מבקשת להודות לו על שירותו.