גלבוע: החלו העבודות למבנה ציבור עבור הקהילה בנורית

העבודות על המבנה צפויות להסתיים לקראת סןף שנת 2020, כאשר במקביל המועצה דאגה לפיתוח השטח, ולהסדיר מדרכות ודרכי גישה למתחם. צילום: דוברות מוא"ז הגלבוע

ביישוב נורית בגלבוע החלו תחילת העבודות להקמת מבנה ציבור מרכזי בישוב המתפתח.
"מבנה זה הוא ציון דרך משמעותי בהפיכת נורית לישוב קהילתי אמיתי, כפי שיועד מאז הקמתו", אמר השבוע ראש המועצה עובד נור בביקור שערך ביישוב. "קורות רוח וגאווה גדולה עולים מהתהליכים שהובלנו בנורית, אשר מול עינינו הופך מישוב בהקמה, לישוב קהילתי איכותי עם הנהגה מקומית מחויבת, אשר פועלת יד ביד עם המועצה על מנת לייצר במקום חיי קהילה תוססים".
המבנה הרב-תכליתי נבנה בחלק המזרחי של הישוב נורית, ועלות הקמתו נאמדת בכמיליון ש', אותם גייסה המועצה מהחטיבה להתיישבות, יחד עם סיוע של משרד השיכון, ותקציבי פיתוח של המועצה. יהיה זה מבנה בגודל של 200 מ"ר, אשר מיועד לטובת פעילויות הקהילה, כמו מועדון לנוער (תמיכה בחינוך הבלתי-פורמלי), ואירועים והתכנסויות חברתיות של הישוב נורית.
העבודות שהחלו כעת, צפויות להסתיים לקראת הרבעון האחרון של שנת 2020, כאשר המועצה דאגה לפיתוח השטח הפתוח מסביב (פיתוח נופי), ולהסדיר מדרכות ודרכי גישה למתחם. באותו מתחם חנכה השנה המועצה (בספטמבר 2019), את מעון היום שהוקם בצמידות למקום ובהשקעה שך 1.3 מיליון ש'. ע"פ התכניות המאושרות, יועתק בעתיד לאותו מתחם גם גן הילדים הפועל בנורית.

 

16 מרצים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל החלו קורס מרצים של מה"ט

|

״לאמת יש רק צד אחד והיא יצאה לאור היום״

|