גלבוע: הושלם שיפוץ נרחב של אולם "דדו"

העבודות באולם דדו כללו פירוק מלא של הפרקט הישן, הכנת קונסטרוקציה, ובנית פרקט חדש

תנופת הפיתוח בגלבוע נמשכת במלוא העוצמה, כאשר מוא"ז הגלבוע מדווחת השבוע בגאווה על סיום התקנת פרקט חדש ושיקום הגג באולם דדו, הצמוד לביה"ס היסודי יד-לחמישה.
פרויקט השיפוץ של אולם "דדו", נדרש לאחר שבמהלך חורף שנת 2019, חדרו מהגג מי גשמים אשר הרסו את הפרקט הישן, וחייבו את החלפתו. עלות הפרויקט כולו נאמדת ב-450 אלף שקלים, אותם גייסה המועצה ממינהל הספורט (וכספי הטוטו).
העבודות נעשו במהלך החודש האחרון, בלוח זמנים קצוב, במטרה להעמיד את האולם לטובת ביה"ס עם פתיחת שנת הלימודים (בשעות היום), וכן לטובת הפעילויות המתקיימות במסגרת "המרכזים הקהילתיים גלבוע", בניהולה של סיון גולדמן.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


"אין בלתי אפשרי כשעושים את הדברים נכון, ומבינים את חשיבות החינוך הבלתי-פורמלי, ככלי חיוני בעיצוב הקהילה, בקידום הפרט, ובהסרת המחיצות", אומר עובד נור, ראש מוא"ז הגלבוע. "המועצה שלנו גדלה ומתפתחת, ואתה גם הצרכים בתחום החינוך הבלתי-פורמלי. להשקעה בתשתיות הספורט יש תפקיד מרכזי בקידום הספורט במועצה, ואנו בעיצומה של מהפכה בתחום זה, מה שמבטיח את קידום הספורט העממי והתחרותי כאחד. נמשיך בעשייה המבורכת הזו, כי זו שליחות ואין לנו דרך אחרת".
העבודות באולם דדו כללו פירוק מלא של הפרקט הישן, הכנת קונסטרוקציה, ובנית פרקט חדש. מי שפיקח על העבודות הוא ארצי פרטי, שמעבר להיותו מנהל הקבוצה הבוגרות, משמש כאחראי אולמות הספורט. בנוסף, וכשמירה על הפרקט החדש, בוצעה עבודת שיקום גג המבנה שכללו את החלפת החופה, איטום ובידוד.