גלבוע/גליל: שחקן בולט בליגה הלאומית חתם בקבוצה

ממשיכה לעבוד: הסמול פורוורד חן כלפון(1.96, 24) מגיע לגלבוע ומצטרף לסגל של ליובין
מאמן גלבוע/גליל ליאור "שחקן צעיר עם עתיד מבטיח, חן עשה דרך מרשימה מהליגה הארצית עד להיותו לאחד השחקנים המובילים בליגה הלאומית". צילום: מנהלת הליגה

הפועל גלבוע/גליל ממשיכה במלאכת השלמת הפאזל, כאשר הפעם בהמשך "לאני המאמין" של המועדון- "חממה" ומתן הזדמנויות לשחקנים ישראלים צעירים להתפתח, אל שורות החקלאים האדומים מצטרף הסמול פורוורד המוכשר חן כלפון, שחתם במועדון ל- 3 שנים.
כלפון, בוגר מחלקת הנוער של מכבי ראשל"צ, ששיחק בשנתיים האחרונות בליגה הלאומית, באליצור אשקלון(2017/18), ובאליצור יבנה(2019/20), בה קלע ממוצע של 10.5 נק', וקטף 3.8 ריב'.
כלפון מצטרף לסגל שכולל את הקפטנים המשותפים- נתנאל ארצי ויותם חנוכי, הקלעי עמית גרשון, הרכז הצעיר גיל בני, והסנטר הצעיר, בוגר מחלקת הנוער של גלבוע/מעיינות בניה סרור שהאריך לאחרונה את חוזהו בשלוש שנים נוספות, וכן את שלושת הזרים הסנטר בעל הניסיון האירופאי ביורוליג פטריק יאנג, הפוינט גארד אייזיאה קאזינס, ואת הפורוורד הרוקי המבטיח קרי בלקשיר, כאשר על הפרק החתמת זר נוסף להשלמת מצבת סגל הזרים.
ליאור ליובין:"מאוד שמחים על הצטרפותו של חן כלפון למשפחת גלבוע/גליל, שחקן צעיר עם עתיד מבטיח, חן עשה דרך מרשימה מהליגה הארצית עד להיותו לאחד השחקנים המובילים בליגה הלאומית, ועכשיו אצלנו בגלבוע בליגת העל".


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]  


חן כלפון: אני שמח מאוד להצטרף למועדון גלבוע גליל שמעתי הרבה דברים טובים על  האוהדים, החום, האהבה, התשוקה לכדורסל והמקצועיות שהמועדון מעניק לשחקנים!! אני שמח ונרגש להיות חלק מהסגל, מחכה כבר לתחילת האימונים ומאחל לנו דרך צלחה יחד!..יאללה גלבוע".
בנוסף, מהמועדון נמסר כי לסגל יצורפו שני שחקנים נוספים, כאשר בנוסף, יצורף לסגל שחקן שמחזיק בכרטיס כפול במסגרתו ישחק גם בקבוצת הבת של המועדון גלבוע ברוש מהליגה הארצית.
עוד נמסר מהמועדון כי במקביל למלאכת השלמת הסגל, בקרוב יינתן מענה לבקשות אוהדים רבים  רבות בנוגע לרכישת מנויים לעונה הקרובה, אם במקרה של כניסת קהל או ללא, ובמקביל הגברת ערוצי תקשורת בין קהל האוהדים לקבוצה לאור מגבלות הקורונה.