גלבוע/גליל קטעה את רצף ההפסדים, גברה לאחר שתי הארכות על נס ציונה בחוץ

ניצחון שכולו אופי: דרמת כדורסל התפתחה אתמול בלב המושבה לאחר שתי הארכות, ניצחה גלבוע/גליל את נס ציונה בתוצאה 115:106. טילמן להט עם 34 נק' ו-10 ריב', גאלי הוסיף גם הוא 32 נק', וסוסה קלע 24 נק'. ורנאדו נפצע בתחילת המשחק, ולמרות סגל קצר גלבוע לא הרימה ידיים וחזרה עם שתי הנקודות לגלבוע. בשבוע הבא תנסה גלבוע להמשיך את המומנטום מול ירושלים בחוץ בשבת הקרובה. צילום מנהלת הליגה- ברני ארדוב

רק בשבוע שעבר הובסה הקבוצה של ליובין בלב המושבה בנס ציונה, אמש שחקניו היו נחושים יותר וגילו אופי שעזר להם לשרוד שתי הארכות מול הקבוצה המצויינת של נדב נדב זילברשטיין שרשמה עד למשחק זה 9 ניצחונות בכל המסגרות.
בתחילת המשחק נאלצו בגלבוע להסתדר בלי הגבוה ורנאדו שנפצע, וכמעט ללא עידו פליישר מה שהותיר אותה פגיעה בצבע מול הגבוה של הכתומים ווייטי שלא השכיל לנצל זאת, טילמן גאלי וסוסה חיפו על חסרונם.
המשחק עצמו עד לסיומו עד להארכה ראשנה היה צמוד, מותח כאשר היתרון עבר מצד לצד. ברבע השלישי נס ציונה הצליחה לברוח עד להפרש של 11נק'.גלבוע הגיבה והצליחה להשוות ממש לקראת תחילת הרבע הרביעי.
עם תחילת הרבע הרביעי גלבוע התחילה ריצה של 7:0. נס ציונה הצליחה לחזור, ואף להוביל. גאלי שניות לסיום הרשמי של המשחק הצליח להשוות ל- 86:86. כאמור בסיום ההארכה הראשונה הראה לוח התוצאות 97:97. הולכים להארכה שניה, במהלכה גלבוע/גליל העלתה הילוך, נס ציונה לא הצליחה לשמור על אותו קצב, וגלבוע רצה ל- 115:106
בשבת הקרוב יפגוש ליובין בירושלים את מי שהיה מאמנו בגלבוע, עוד קטש.