גלבוע גליל פותחת עונה, המגמה לשלב שחקנים מקומיים

לאחר האכזבה מהחלטתו של הרכז המקומי בן צבי לחצות את הכביש ליריבה המרה עפולה, בגלבוע מסתכלים קדימה, המטרה לבנות סגל עם שאיפות לעלייה אבל גם לשלב שחקנים מקומיים במטרה לחזק את הזהות המקומית.

במועדון שמתאושש מהשנה קשה שעבר,  החלו בהכנות לגיבוש סגל הקבוצה לקראת עונת 2015/16  בליגה הלאומית כשהמטרה שהוצבה בפני המאמנים לבנות קבוצה שתאבק על העלייה ובנוסף, לאור הכרזת הבעלים חיים אוחיון וגם  לאור השאיפות שהובעו על ידי השותפה מנגד מועצה אזורית הגלבוע, לשלב בסגל בוגרי מחלקת הנוער של הגלבוע במטרה לחזק את הזהות המקומית בתקווה שהמהלך הזה יחזיר בין היתר את הקהל ליציעים.

ביום ד' שעבר ערך הסגל המקצועי אריאל בית הלחמי ועוזרו ניר קפלן,  אימון  אליו הוזמנו  להיבחן שחקנים צעירים בוגרי גלבוע מעיינות ושחקנים כישרוניים מהסביבה.
את האימון ערך עוזר המאמן קפלן שלו זהו האימון הראשון בקבוצה הבוגרת כאשר מן הצד צפה המאמן הראשי בית הלחמי בביצועי השחקנים.
בסיום האימון שוחח בית הלחמי לשיחות התרשמות ראשונות עם השחקנים אותם הוא מעוניין לשלב בסגל, ביניהם אביחי בן דוד, יובל בן חמו ואופק אסייג בוגרי גלבוע מעיינות.
בהמשך לכך מסרו גורמים בקבוצה שמלבד חאוקין שוכמן שחתום לעונה הבאה, בן חמו ואסייג סיכמו בקבוצה,  אביחי בן דוד קבל הצעה אך עדיין לא החליט האם להצטרף לקבוצת האם של המועדון  בו גדל.

 

אביחי בן דוד עדיין לא החליט
בוגר מחלקת הנוער אופק אסייג הצטרף לסגל

 

בנוסף לשחקנים אלו, הביע בית הלחמי עניין  גם ברכז אלון לוין יליד כפר יחזקאל שעזב לעיר הגדולה למחלקת הנוער של מכבי ת"א וחזר לאחרונה לעמק, ושיחק בעפולה.
שחקן נוסף שבית הלחמי הביע בו עניין הוא הפאואר פורוורד הצעיר בר ראובן (23, 2.05) שמחזיק בנוסף לגלבוע הצעות נוספות ויחליט בימים הקרובים האם הוא יצטרף לסגל של הגלבוע.

אריאל בית הלחמי: "אני מאוד שמח להמשיך, אני שמח שהכל בסוף הסתדר שחיים נשאר והקבוצה ממשיכה לפעול, באופן אישי אני מאוד שמח להיות פה, אנחנו בשלב מוקדם של ההתארגנות לעונה הבאה, אני יכול להבטיח לקהל שלנו שאנחנו עושים הכול  בכדי להעמיד את הקבוצה הטובה ביותר שאנחנו יכולים בכדי לחזור למקום שאנחנו צריכים להיות בו ואנחנו נעבוד קשה בכדי להשיג את המטרה הזו, ערכנו את האימון המיוחד בכדי לבחון שחקנים בוגרי מחלקת הנוער אחרי שחיים  אוחיון ביקש ממני לשלב חברה צעירים במטרה לחזק את הקשר ואת שיתוף הפעולה עם מחלקת הנוער ועם חלקם  שוחחתי עם שלושה ארבע שחקנים שנראו לי מתאימים להשתלב בקבוצה שרוצה לעלות ליגה"

ניר קפלן: "אני מאוד שמח להיות פה ומאוד שמח על הזכות לעבוד עם אריאל, אנחנו עדיין לא יודעים מה יהיה, כולנו רוצים להצליח, להחזיר את הקבוצה לליגת העל ומוכנים לעשות את המקסימום בשביל.זה,  לאמן בקבוצה הבוגרת  זה משהו שמאוד רציתי לעשות אחרי 5 שנים מהנות  מאוד במחלקת הנוער, חשוב לנו שיהיה קשר אמתי בין הנוער לבוגרים וחלק מזה לשלב צעירים בקבוצה, לחבר אותה לקהילה ואנחנו נעשה את המקסימום שזה יצליח "