גלבוע גליל: "עפולה וב"ש גורמות לעלייה מוגזמת במחירי השחקנים"

מצד אחד: בגלבוע גליל לא ממהרים להחתים שחקני רכש. מצד שני: הם מפנים אצבע מאשימה כלפי מי שמסומנות להיות היריבות העיקריות של הקבוצה במאבקי העלייה. "עפולה ובאר שבע מציעות לשחקנים סכומים מופקעים שאנחנו לא מוכנים לשלם כרגע", אומרים במועדון

המטרה המרכזית של גלבוע גליל בעונה הקרובה היא ברורה וחותכת: עלייה בחזרה לליגת העל. אלא שבדרך להשגת המטרה היא צפויה להיתקל, בין השאר, בשני מכשולים רציניים בדמות שתי יריבות חזקות, הפועל עפולה והפועל ב"ש – שגם להן יש מטרה זהה.

הקבוצה הראשונה היא, כאמור, הפועל עפולה, שבשלב מוקדם מאוד כבר הספיקה לבנות שלד שחקנים איכותי ומאיים שקשה להתעלם ממנו. לא זו בלבד, עפולה גם "ניצחה" את גלבוע במאבק המתוקשר על הישראלים נועם מטלון וזיו בן צבי, מה שעורר זעם גדול בגלבוע.

הקבוצה השנייה שצפויה להיות פקטור רציני במאבקי העלייה היא הפועל ב"ש, העולה הטרייה לליגה הלאומית. בקבוצה מהנגב, שהשלימה שלוש עליות ליגה רצופות, יש שאיפות גדולות וגם לא מעט כסף שנשפך. יריית הפתיחה בכל מה שנוגע להצהרת כוונות הייתה החתמתו של עמית גל, השועל הוותיק ומנהלה המיתולוגי של גליל עליון ואין זה סוד שהפועל ב"ש מסומנת כאחת המועמדות הבכירות לעלייה.

בעוד שהקבוצות היריבות נמצאות בהילוך גבוה בעניין ההחתמות, בגלבוע גליל העניינים קצת תקועים. מצד אחד ראשי הקבוצה נוהגים בסבלנות ולא מראים סימני דאגה, ומצד שני הם מאשימים את הפועל עפולה והפועל ב"ש בכך שהן מציעות, לכאורה, סכומים מופקעים לשחקנים. "הפועל עפולה והפועל ב"ש מעלות את מחירי השחקנים בשוק מעבר לכל פרופורציות. הן מציעות סכומי כסף גבוהים ומופקעים שאנחנו לא מוכנים כרגע לשלם לשחקנים. אנחנו מחכים בסבלנות. הכל יהיה בסדר, אנחנו לא מודאגים", כך טוענים בגלבוע גליל.

השנה הם ראש בראש. החברים הותיקים עמית גל וחיים אוחיון. צילום: בסט-בול
השנה הם ראש בראש. החברים הותיקים עמית גל וחיים אוחיון. צילום: בסט-בול