גלבוע/גליל עלתה לחצי גמר אליפות הליגה לאחר מהפך מדהים על ירושלים

גלבוע, שהביסה במשחק הראשון בסדרה את ירושלים בגן נר בתוצאה 85:58 , במשחק מס' 2 בבירה פיגרה ברוב הדקות בפרש דו ספרתי שבשיאו עמד על 23 נק', אך הצליחה ברבע הרביעי עם ריצה מטורפת של 27:10 להפוך את התוצאה, לנצח בתוצאה 91:89 לעלות לשלב חצי הגמר. פלויד בלט עם 25 נק' ו- 10 ריב'. יפתח זיו הוכתר כשחקן המצטיין של העונה ושחקן חמישיית העונה בטקס שנערך במשחק קודם בגן נר. צילום: רום שקד

הפועל גלבוע/גליל בדרך לשחזר את ההישג מעונה שעברה לאחר שעלתה לחצי גמר הפלייאוף לאחר שגברה על הפועל ירושלים בסוויפ 2:0. גלבוע שהביסה בגן נר במשחק קודם בתוצאה 85:58 את הירושלמים שסובלים מסגל קצר בעקבות עזיבת זרים עקב מבצע ,שומר החומות'.

יפתח זיו. הוכתר כמצטיין של העונה ושחקן חמישיית העונה
יפתח זיו. הוכתר כמצטיין של העונה ושחקן חמישיית העונה

אתמול ירושלים טרפה את המגרש החל מהשנייה הראשונה של המשחק והובילה בבטחה בהפרש דו ספרתי שבשיאו היה 23 נק'. גלבוע נראתה רע מאוד לאורך המחצית הראשונה כאשר תוצאת הרבע הראשון הייתה 28:18 למארחים ותוצאת המחצית הייתה 58:39.
את הרבע השלישי פתחה גלבוע טוב יותר והצליחה לקזז את ההפרש ל -15 נק'. תוצאת רבע שלישי הייתה  – 79:64 לירושלים.
ברבע הרביעי התייצבו כל כוכבי הקבוצה, יפתח זיו, תומאסון קאזינס פלויד ובלקשיר והעלו הילוך והצליח להפוך את התוצאה עם ריצה של 27:10, כאשר בשניות הסיום יפתח זיו חטף כדור מבריימו ונעצר בעבירה ודייק בסל אחד. בשניות הסיום דנינו מירושלים ניסה להשוות מחצי מרחק אבל כשל עם זריקה רעה. סיום המשחק 91:89 לאדומים מהגלבוע. ארבעה משחקני גלבוע סיימו עם סקור דו ספרתי.
לאחר העלייה לחצי הגמר גלבוע ממתינה למשחק שיערך בשבת בין חולון לנס ציונה שיקבע את זהות היריבה למשחק חצי הגמר שיתקיים ביום שני.

האוהדים של גלבוע חוגגים את העלייה עם השחקנים
האוהדים של גלבוע חוגגים את העלייה עם השחקנים

מאמן גלבוע/גליל אבישי גורדון: "עברתי הרבה בכדורסל, זה משחק שיזכרו הרבה זמן, זה היופי בכדורסל. חצי ראשון לא מובן וחלש מאוד חצי שני מטורף השחקנים נתנו את הלב שלהם על הפרקט ונלחמו אני גאה בהם מאוד ובצוות שלנו ובקהל הנהדר שעודד כל הזמן נמתין לראות את היריבה ונתכונן לעוד סדרה מרתקת".
קלעו לגלבוע: פלויד 25 (10-10 מהשדה, 5-6 מהקו, 10 ריבאונדים, 3 הטבעות), בלקשיר 18 (5-11 מהשדה, 6-7 מהקו, 7 ריבאונדים, 5 איבודים), תומאסון (6-15 מהשדה, 5 אסיסטים) וזיו (5-8 לשתיים, 0-4 לשלוש, 5-6 מהקו, 4 אסיסטים) 15 כ"א, קאזינס 9 (3-7 לשתיים, 1-5 לשלוש), גרשון, ארצי ובני 3 כ"א. כן שותפו: חנוכי וסרור

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

נוף הגליל על הפודיום

|