גלבוע/גליל: עוד שם גדול חתם בגלבוע, הסנטר וורד שוחרר

הרוקי  וורד שוחרר לבקשתו מסיבות אישיות, הסנטר המנוסה ורנאדו(31,2.06) יחליפו ומתוכנן להצטרף בסופ"ש לחבריו החדשים. ליובין: "יוסיף קשיחות פיזיות והרבה ניסיון."

על רקע הניצחון היוקרתי אתמול(ג'- 24/9) במשחק ההכנה בראשון לציון על הקבוצה המקומית בתוצאה 83:75, המועדון הצפוני מבצע שינויים קלים בחבורה הלוחמת של ליובין, כאשר את הסנטר הצעיר ניק וורד שהצטרף לקבוצה רק לאחרונה, יחליף הסנטר המנוסה ג'ארוויס ורנאדו.
מהמועדון נמסר כי וורד שוחרר לבקשתו מסיבות אישיות.
כאמור ורנאדו חתם אתמול, והוא מגיע לגלבוע לקדנציה שניה בישראל, לאחר ששיחק במדי הפועל ירושלים בשנים 2011/12 ממנה עבר לוירטוס רומא. בנוסף לרומא, שיחק הסנטר המנוסה גם במדי ססארי.
בין היתר שיחק ורנאדו בליגת הפיתוח של ה- NBA במיאמי היט, ובמדי פילדלפיה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


ורנאדו, בוגר מכללת מיסיסיפי סטייט,  מגיע לגלבוע/גליל מהליגה הצרפתית הראשונה- פוס פרובנס, בה קלע 9.9 נק' בממוצע ב- 18 משחקים, וקטף 4.9 ריב'.
מאמן גלבוע/גליל ליאור ובין: "שמחים שג'ארוויס מצטרף לקבוצה המיוחדת שלנו, יוסיף קשיחות פיזיות והרבה ניסיון, אנחנו בישורת האחרונה של ההכנה ובתחילתה של שנה והתזמון הוא נהדר."

מהמועדון נמסר כי בעקבות התצוגות הנהדרות של שחקניו של ליובין, בניצחונות על הפועל חולון, מכבי חיפה וראשל"צ, עלתה מכירת המנויים באתר הקבוצה לקראת פתיחת העונה שמתקרבת בצעדי ענק, כאשר במחזור הראשון, שיתקיים ביום שני בתאריך 7/10/19 בשעה 20:00, תגיע מהדרום לגן נר, הפועל באר שבע.