גלבוע/גליל: עודד קטש חוזר לגן נר וישמש כמנהל המקצועי של הקבוצה

חיזוק למועדון גלבוע גליל שהדרדרה למקום הלפני האחרון בטבלה לאחר 4 הפסדים רצופים. במהלך מפתיע עודד צורף  לצוות האימון וישמש כמנהל המקצועי של הקבוצה. קטש יגיע כבר היום(שישי) לאימון הקבוצה. צילום: ויקיפדיה

מהלך מפתיע אך מרגש. עודד קטש חוזר לגן נר. מי שהחל את הקריירה המקצועית שלו כמאמן תחת חיים אוחיון ז"ל תחילה בגליל עליון שהפכה יותר מאוחר לגלבוע גליל וזכה עמה באליפות היסטורית לפני כשתים עשרה שנה.
כזכור קטש  עטור הניסיון וההישגים המריא מהגלבוע אל צמרת הכדורסל הישראלי, האירופי ונבחרות ישראל אימן שנתיים את הקבוצה בהן הוביל את המועדון  בעונת 2008/9 למשחקי הפלייאוף לשלב חצי הגמר ועונה לאחר מכן 2009/10 הוביל את המועדון לאליפות היסטורית לאחר ניצחון על מכבי ת"א.
עודד קטש : מאוד נרגש לחזור לקבוצה שאני מרגיש בה בבית ויש לי קשר מיוחד אליה, אני חוזר אליה לתרום מניסיוני ולעזור לקבוצה
בעלי הקבוצה תרצה אוחיון לאחר החתמתו של קטש: "אני שמחה להודיע על מינויו של עודד קטש לתפקיד המנהל המקצועי של קבוצת הפועל גלבוע גליל.
עודד וחיים פעלו יחדיו שנים רבות והובילו את גלבוע גליל אל צמרת הכדורסל הישראלי – לאליפות ולהישגים מרשימים נוספים. לו חיים היה עדיין עמנו, היה שמח מאוד על שיתוף הפעולה המרגש בין עודד קטש לבין גלבוע גליל – שיתוף פעולה שבוודאי יוביל להישגים חדשים.
הצוות המקצועי החזק והנפלא שלנו שמח על ההזדמנות ומצפה לתחילת עבודה משותפת עם עודד.
תודה רבה לשותפינו לדרך – לגבעסול ולמועצה אזורית הגלבוע  ולאוהדים המופלאים שלנו, המלווים את הקבוצה בנאמנות רבה.
ובעניין אחר, מהקבוצה נמסר כי היא ממשיכה את הכנותיה האינטנסיביות לקראת המפגש מחר בגן נר במוצ"ש בשעה 20:00, כאשר ישנה תכונה גדולה בקרב האוהדים לקראת המשחק .