גלבוע גליל: סנטר ישראלי חתם בקבוצה

הפורוורד-סנטר הצעיר מירון רוינה(24,2.02) חתם בגלבוע גליל לשתי עונות. רמי הדר: "רואה במירון שחקן משמעותי וחלק חשוב בפאזל". רוינה: "שמעתי המון דברים טובים על המועדון. אתן הכול כדי לסייע לקבוצה". בקבוצה מסרו כי במקביל לבניית הסגל, החלו לשדרג את היכל בגן נר. ובקרוב יתחילו לשיווק המנויים

הפועל גלבוע גליל ממשיכה לעבוד, אל הסגל של של רמי הדר הצטרף מירון רוינה המשחק בעמדות הפורוורד והסנטר.
רוינה מגיע לגלבוע מהקבוצה הדרומית הפועל אילת בה שיחק בשלושת העונות האחרונות, כאשר בעונה האחרונה – 2021-22 קלע 3.7 נק' והוריד 3.8 ריב' למש'.
רוינה הוא בוגר מחלקת הכדורסל שלהפועל ירושלים והוכתר כאלוף אירופה עם נבחרת הלאומית עד גיל 20 בשנת 2018.
רוינה מצטרף לסגל שכולל את המאמן רמי הדר, עוזרו גוני יזרעאלי, השחקנים בניה סרור, אור קורנליוס, צוף בן משה, עמית זיס, דניאל גואטה ורוני הארל.
מירון רוינה לאחר חתימתו במועדון: " שמח מאוד להגיע לגלבוע, שמעתי המון דברים טובים על המועדון. אתן הכל כדי לסייע לקבוצה לעמוד ביעדים שלה. מחכה כבר בקוצר רוח לפתיחת האימונים ומפגש עם האוהדים. "
רמי הדר, מאמן גלבוע גליל על הצטרפותו של רוינה לסגל: "אני רואה במירון שחקן משמעותי וחלק חשוב בפאזל של הקבוצה שלנו השנה ושמח על הצטרפותו ."רמי הדר, עוזרו גוני יזרעאלי, השחקנים בניה סרור, אור קורנליוס, צוף בן משה, עמית זיס, דניאל גואטה ורוני הארל.
מגלבוע גליל נמסר כי במקביל למלאכת בניית הסגל, בימים אלו החלו לשפץ ולשדרג את היכל הכדורסל בגן נר לקראת העונה הבאה לקראתם של האוהדים האדומים. וכי בקרוב מאוד תחל מכירה וחידוש מנויים.

נוף הגליל על הפודיום

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|