גלבוע/גליל: ניצחון חוץ דרמתי על הפועל תל אביב בתוצאה 81:82

הקבוצה מהגלבוע חזרה למקום השביעי לאחר גברה על הפועל ת"א בחוץ לאחר שתי הארכות בניצחון דרמתי ועם שלשה של תומסון בשניות האחרונות של המשחק. יפתח זיו עם קור רוח מהקו בדקות האחרונות, מיטשל ויאנג עם דאבל דאב, בניה סרור הצעיר עם הגנה מצוינת שניטרלה את טאליב זאנה. 

ניצחון חוץ יוקרתי ודרמתי לחניכיו של ליאור ליובין. על הנייר הפועל תל אביב היתה פייבוריטית לאור יכולתם האחרונה מאז החזרה מפגרת הקורונה, עם ניצחונות במשחקי ההכנה וניצחון על מכבי חיפה.
אמנם לא משחק כדורסל גדול, אבל הניצחון הושג בזכות משחק מצוין של שלושת האמריקאים שכמעט ולא ירדו מהפרקט, אקיל מיטשל יצא בחמש עבירות במהלך ההארכה הראשונה וסיים עם דאבל דאבל 19 נק' ו- 14 ריב'. כאמור הרכז תומאסון עם 22 נק' קלע שלשה דרמתית בהארכה השנייה 6 שניות לסיום.
רכזה הישראלי של הקבוצה יפתח זיו עם משחק מצוין ועם קור בדקות הסיום בעיקר בקליעות מהקו בהן קלע 7 נק' מ-10 זריקות. מילה טובה לבניה סרור הצעיר שאמנם יצא בחמש עבירות אך שיתק בהצלחה גדולה את הגבוה הזר של תל אביב טאליב זאנה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


המשחק עצמו היה צמוד לאורכו כאשר היתרון עבר מצד לצד. ברבע הראשון גלבוע פתחה מצוין עם ריצה של 11:2, אך תל אביב חזרה למשחק השוותה ואף עלתה ליתרון 13:11. רבע שני מגמת המשחק נמשכה באותו קצב, תל אביב המשיכה להוביל עד למחצית. תוצאת מחצית 33:28.
ברבע השלישי גלבוע/גליל חזרה לעצמה עם ריצה של 26 12 נק' הפכה את התוצאה. סיום רבע שלישי 54:45 לגלבוע. בבע הרביעי, תל אביב הגיבה עם ריצה משלה של 20:11. בסיום הזמן הרשמי של המשחק שיווין 65:65. המשחק הלך להארכה ראשנה שהסתיימה בתוצאה 71:71. כאמור בסיום הארכה שנייה, ללא אקיל מיטשל המצויין, וללא בניה סרור, עם יפתח זיו קר הרוח על הקו וג'ו תומאסון שקלע שלשת קלאצ' גדולה וניצחון יוקרתי על הפועל תל אביב.
לאחר הניצחון גלבוע חזרה למקום השביעי בטבלה. מחר(יום ב', 28/6) תתמודד גלבוע/גליל בגן נר בשעה 18:00 מול נהריה  ששלחה אותה לפני שבוע למשחקי הפלייאוף התחתון.

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

נוף הגליל על הפודיום

|