גלבוע גליל: ניצחון הירואי בגן נר – הפתיעה את ירושלים

גלבוע גליל עצרה את הסחף, לאחר 4 הפסדים רצופים החבורה מגן נר ללא רוני הארל, ורום גפן החולים ובניה סרור ורבע רביעי ללא שני שחקניה הבכירים  הרכז פראנטס והסנטר קוק שיצאו בחמש עבירות שרדו ריצה גדולה של ירושלים 18:00 עם ערב פשוט נהדר של קילייה ג'ונס בסלים גדולים ומייקל בריסקר שצלף 7 שלשות.
לפני המשחק נערך הוקירו את עמית גרשון. לחקנה לשעבר של גלבוע שעבר לירושלים. בהפסקת הרבע הראשון נערך טקס הוקרה לאלופת התיכונים החדשה נבחרת עמק חרוד במעמד ראש המוא"ז נור, בעלי גלבוע גליל תרצה אוחיון ולילך שטיין מנהלת ביה"ס עמק חרוד. צילום רום שקד


ניצחון הירואי ומרשים לחבורה מהגלבוע – 78:72 על ירושלים החזקה. הסגל של קפלן וקטש פשוט רצה יותר למרות שגלבוע חסרה את רוני הארל ורום גפן, ובניה סרור שלא חשו בטוב, וברבע רביעי ללא פראנטס וקוק שיצאו בחמש עבירות.
גלבוע הובילה לאורך כל המשחק עם משחק הגנה מצוין מלא בהתלהבות, והצליחה לשרוד קאמבק גדול של ירושלים עם ריצה של 18:0. מי שלקח על הגב את הקבוצה בדקות האחרונות של הרבע סשה קילייה ג'ונב ומייקל בריסקר עם סלים חשובים ומכריעים.
לסשה ג'ונס זהו ערב שיא עם 26 נק' ו- 10 ריב', כאשר מייקל בריסקר צולף 7 שלשות חלקם על הבאזר, וסל אחד מרשים במיוחד מחצי מגרש.

קלעו לגלבוע: קילייה ג'ונס(10 ריב') 26 נק', בריסקר 21 נק', פראנטס(6 אס') 10 נק',תום מעיין וקורנליוס 7 נק' כ"א, חנוכי 5 נק', קוק 2 נק'

נוף הגליל על הפודיום

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|